Rapport Svendborgbanen
Transport- og Bygningsministeriet
Rettidighed på Svendborgbanen- opfølgende rapport ifm. samråd
Følgende grafer viser udviklingen i rettidigheden på strækningen fra jan 2015
til og med 18. april 2016:
Direktions-
sekretariatet
20. april 2016
Kunderettidighed Svendborgbane 2015 og
2016
100,00%
90,00%
80,00%
70,00%
60,00%
50,00%
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2015
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2016
DSB
Telegade 2
2630 Taastrup
CVR 25 05 00 53
Direkte 24683289
www.dsb.dk
Operatørrettidighed Svendborgbane 2015 og
2016
110,00%
100,00%
90,00%
80,00%
70,00%
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Operatørrettidighed inkl. aflysninger 2015
Operatørrettidighed inkl. aflysninger 2016
Rettidigheden har oplevet et dyk i efteråret 2015 og et mindre fald i januar 2016.
I februar og marts har rettidigheden været stigende og lå et godt stykke over
kontraktkravet. Op til uge 15 har rettidigheden igen taget et mindre dyk ned og
operatørrettidigheden lå i de første dage af april måned under kontraktkravet på
93,8% som følge af flere materielfejl.
Efter indsættelsen af IC3 fra uge 15 har rettidigheden været markant stigende og
på vej mod normalt niveau.