Rapport Svendborgbanen
Transport- og Bygningsministeriet
Rettidighed på Svendborgbanen- opfølgende rapport hver 14. dag
Følgende grafer viser udviklingen i rettidigheden på strækningen fra jan 2015
til 10. april 2016:
Direktions-
sekretariatet
12. april 2016
Kunderettidighed Svendborgbane 2015 og
2016
110,00%
90,00%
70,00%
50,00%
jan feb mar apr maj jun
jul aug sep okt nov dec
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2015
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2016
DSB
Telegade 2
2630 Taastrup
CVR 25 05 00 53
Direkte 24683289
www.dsb.dk
Operatørrettidighed Svendborgbane 2015 og
2016
100,00%
90,00%
80,00%
70,00%
jan feb mar apr maj jun
jul aug sep okt nov dec
Operatørrettidighed inkl. aflysninger 2015
Operatørrettidighed inkl. aflysninger 2016
Rettidigheden har oplevet et dyk i efteråret 2015 og et mindre fald i januar 2016.
I februar og marts har rettidigheden været stigende og lå et godt stykke over
kontraktkravet. I den seneste periode har rettidigheden igen taget et mindre dyk
ned og operatørrettidigheden lå i de første dage af april måned under
kontraktkravet på 93,8% som følge af flere materielfejl.