Rapport Svendborgbanen
Transport- og Bygningsministeriet
Rettidighed på Svendborgbanen- opfølgende rapport hver 14. dag
Følgende grafer viser udviklingen i rettidigheden på strækningen fra jan 2015
til 23. februar 2016:
Direktions-
sekretariatet
24. februar 2016
DSB
Kunderettidighed Svendborgbane 2015 og
2016
110,00%
90,00%
Telegade 2
2630 Taastrup
CVR 25 05 00 53
Direkte 24683102
70,00%
50,00%
jan feb mar apr maj jun
jul
aug sep okt nov dec
www.dsb.dk
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2015
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2016
Operatørrettidighed Svendborgbane 2015 og
2016
100,00%
90,00%
80,00%
70,00%
jan feb mar apr maj jun
jul
aug sep okt nov dec
Operatørrettidighed inkl. aflysninger 2015
Operratørrettidighed inkl.aflysninger 2016
Rettidigheden har oplevet et dyk i efteråret 2015 og et mindre fald i januar 2016.
Siden begyndelsen af februar har kunderettidigheden været stigende og ligger i
februar gennemsnitligt på 83,4% og dermed over mål (81,8%). I den seneste
periode har der været færre tekniske hændelser og signalfejl.
Effekten af udskiftningen af IC4 til IC3 fra 22. februar 2016 vil blive evalueret
løbende.
1