Transport- og Bygningsudvalget 2015-16
TRU Alm.del Bilag 398
Offentligt
1670112_0001.png
Svendborgbanen
Rapportindhold
Tabellen viser rettidighed, kunderettidhed, operatørrettidhed, operatørmaterielrettidighed samt antallet af delaflyste tog i Stenstrup mod Svendborg.
Rettidigheder er beregnet iht kontrakt med TBM.
Kontrakthenvisning
Ekstraordinær rapport
Dato
Kunderettid
2:59
Operatør-
rettid
2:59
Operatør-
materiel-
rettid
2:59*
Antal aflyste
tog
Andel
delaflyste
tog (heraf)
Antal del- Hoved-
aflysninger i ansvar
Stenstrup
mod
Svendborg
(heraf)
0
0
0
3
1
1
1
2
3
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
1
1
1
1
0
0
0
1
0
0
1
1
15
1
1
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
2
0
0
0
0
0
0
1
1
Stenstrup pga overkørselfejl.
Bane
DSB
Sikringsfejl
Materielfejl
DSB
Passagerudveksling
Bane
DSB/Bane
DSB/Bane
DSB
DSB
Bane
DSB
Bane
DSB
Bane
DSB
DSB
DSB
Overkørselfejl
Materielfejl, sikringsfejl
Materielfejl, passagerudveksling, sikringsfejl. Stenstrup pga materielfejl.
Materielfejl
Passagerudveksling
Sikringsfejl
Materielfejl
Dæmningsskred pga regnvejr
Manglende forklaring
Overkørselfejl
Manglende forklaring
Materielfejl
Materielfejl
DSB/Bane
DSB
DSB
Bane/Ekstern
Materielfejl, signalfejl
Materielfejl, manglende personale
Disponering af togdriften
Sikringsfejl, vejrlig. Stenstrup pga signalfejl
DSB/Bane
DSB/Bane
Alle
Passagerudveksling, sikringsfejl, materielfejl
Passagerudveksling, styring af tog, materielfejl
Disponering af togdriften, tåge, overkørselsfejl
DSB
DSB
DSB
Materielfejl
Disponering af togdriften. Stenstrup pga disponering
Passagerudveksling og materielnedbrud
Bane
Manglende signal. Stenstrup pga signalfejl.
DSB
Forklaring
Mål
01-01-2016
02-01-2016
03-01-2016
04-01-2016
05-01-2016
06-01-2016
07-01-2016
08-01-2016
09-01-2016
10-01-2016
11-01-2016
12-01-2016
13-01-2016
14-01-2016
15-01-2016
16-01-2016
17-01-2016
18-01-2016
19-01-2016
20-01-2016
21-01-2016
22-01-2016
23-01-2016
24-01-2016
25-01-2016
26-01-2016
27-01-2016
28-01-2016
29-01-2016
30-01-2016
31-01-2016
01-02-2016
02-02-2016
03-02-2016
04-02-2016
05-02-2016
06-02-2016
07-02-2016
08-02-2016
09-02-2016
10-02-2016
11-02-2016
12-02-2016
13-02-2016
14-02-2016
15-02-2016
16-02-2016
17-02-2016
81,8
73,2
95,0
95,0
73,6
94,0
65,8
91,9
83,5
93,2
93,3
94,8
63,9
76,5
78,6
91,0
92,8
97,4
57,4
79,1
73,6
62,8
85,8
87,2
78,2
56,5
65,9
77,1
71,9
47,3
48,3
75,6
23,2
58,7
65,3
75,2
93,7
96,9
99,8
84,9
100,0
85,4
94,1
72,9
83,2
98,6
98,9
98,7
85,9
93,8
77,5
98,6
99,1
99,4
94,8
81,4
91,7
91,7
100,0
100,0
94,2
82,5
79,7
95,6
95,9
100,0
98,1
75,4
81,9
73,1
100,0
94,4
92,3
88,7
81,1
85,1
86,1
95,8
58,5
99,3
83,3
78,7
71,9
78,6
85,6
96,4
97,9
100,0
94,0
100,0
92,0
94,0
85,0
87,3
100,0
98,2
98,8
100,0
98,0
100,0
100,0
99,4
100,0
89,8
100,0
95,2
100,0
100,0
100,0
94,0
96,3
100,0
98,6
100,0
100,0
77,9
100,0
99,4
100,0
99,4
97,2
89,7
87,4
86,2
93,4
98,8
82,3
99,3
95,8
96,3
96,3
88,7
87,4
97,0
100,0
100,0
100,0
100,0
100,0
97,3
98,7
87,3
100,0
100,0
99,4
100,0
0
2
0
3
2
2
1
5
0
0
0
0
4
0
0
0
0
3
0
5
8
0
4
0
1
12
0
3
2
26
0
6
4
3
4
0
0
0
0
0
0
3
6
2
0
0
0
5
Tog kan ikke holde køreplan
Det skal bemærkes, at tallene i ovenstående for februar er foreløbige.
*Ved operatørmaterielrettidighed forstås den samlede rettidighed med fradrag af forsinkelser, der skyldes forhold, som DSBs materiel ikke er ansvarlig for.
1