Til nogle af medlemmerne i Folketingets trafikudvalg.
Håber I vil læse min korrespondance med DSB. Den starter nedefra, som mail jo altid gør.
Når jeg ulejliger Jer, er det fordi, at jeg oplever det at kommunikere med DSB er, som at slå i en
dyne. Jeg har tidligere forsøgt at få svar på andre problemstillinger. De tager ikke stilling til de
spørgsmål jeg har, hvilket jeg finder meget arrogant. Tilbyder godt nok at jeg kan ringe og tale med
dem, men det har jeg prøvet og dem man taler med giver ingen brugbare løsninger.
Ved godt at I ikke kan gøre så meget, men vil blot informere om, hvordan jeg, som
rejsende, oplever det.
Tak fordi I gider læse det (håber jeg).
Venlig hilsen
Lone Jensen
Tre Høje 9, 5932 Humble.
From:
Lone Jensen
Sent:
Sunday, June 05, 2016 9:44 AM
To:
Salginfo [DSB]
Subject:
Re: Billetter købt på stationen eller i automaten
Der arbejdes på at alle stadig kan købe den billet de ønsker.
Hvad betyder det ?
I beklager, at jeg får en forringelse, men størsteparten vil opleve digitaliseringen som
nemmere,
det må jeg så forstå på den måde, at ikke alle kunder/rejsende bliver stillet lige.
Ikke nok med, at det bliver ringere, det bliver også dyrere, hvilket har I ikke taget stilling til i
Jeres svar.
Jeg oplever svaret på den måde, at jeg får ”en sludder for en sladder” og at I slet ikke tager
stilling til de spørgsmål jeg stiller, ingen forslag til hvordan jeg fremover kan få fat i en billet
ligeså nemt og billigt, som med papkortet.
At henvise til hjemmesiden er jo ikke en måde at svare på, hvis svarene lå der, havde
jeg ikke behøvet at skrive. Jeg har netop brug for at der er et menneske, som sætter
sig ind i problemet og kommer med forslag til en løsning.
Hilsen
Lone Jensen
Vil sende en kopi af denne korrespondance til Folketingets trafikordførere, så de kan blive
bekendt med, hvad det betyder for brugerne, når der foretages ændringer omkring billetsalg
mm.
From:
Salginfo [DSB]
Sent:
Saturday, June 04, 2016 12:17 AM
To: