Fra:
Sendt:
23. februar 2016 23:50
Emne:
FW: Vedr. dine klager i forbindelse med Banedanmarks to afgørelser om aktindsigt af 25. november
2015 (Id nr.: 108712)
Prioritet:
Høj
Kære TRM
Dette er en klage over den manglende fristoverholdelse fra jeres side.
Dette er endda 2. Gang i overskrider denne behandling.
Da jeg d.d. Har talt med Kontorchef Jakob Karlshøj, kunne han ikke komme med en nærmere angivelse af
hvornår TRM så havde tænkt sig at svare.
Dette er stærkt utilfredsstillende og som borger har jeg en del højere forventninger til et ministerie!
Hvornår kan jeg modtage svar?
Og da svaret er af kritisk betydning for min sag, da den forventligt vil dokumentere, hvorledes vi blev skifter ud
med Bravida til langt dyrere ydelser, så er det stærkt forundrende hvorfor svaret tilfældigvis trækkes ud hele
tiden.
Med venlig hilsen
Kind regards
Mit Freundlichen Grüßen
Jesper Ravn
Adm. Direktør
RAVN Bane ApS
Roholmsvej 12F
2620 Albertslund
Tel: +45 3111 6660
Dir: +45 3111 6666
www.ravn-bane.dk
Fra:
Dato:
mandag den 25. januar 2016 kl. 18.48
Til:
Emne:
Vedr. dine klager i forbindelse med Banedanmarks to afgørelser om aktindsigt af 25. november 2015
(Id nr.: 108712)
Kære Jesper Ravn
Den 25. november 2015 henvendte du dig til ministeriet med en klage over Banedanmarks afgørelse af 25.
november 2015 om en anmodning om aktindsigt i Bravidas priser for sikringsydelser. Som du blev oplyst den 26.
november 2015 burde din klage være sendt til Banedanmark, hvilket også fremgik af Banedanmarks afgørelse af
25. november 2015.