Svar fra DSB Kundehenvendelser (2016-9703694981)
26. jan. (for 2 dage siden)
DSB Kontakt [DSB]
til mig
Kære Torben Wilken
Jeg skriver til dig for at følge op på vores telefonsamtale.
Jeg har videregivet dit ønske til juridisk afdeling, om at du imødeser et direkte svar på din henvendelse
fra dem.
Jeg har skal gøre opmærksom på, at jeg har meddelt dig, at det ikke er normal procedure i DSB, men at
jeg vil gøre jer opmærksom på hans ønske.
Jeg har ligeledes meddelt juridisk afdeling, at du antager at du får et svar fra dem direkte og at du har
meddelt mig at du ellers vil rykke for svar i sagen på et senere tidspunkt.
Med venlig hilsen
Line Jensen
Kundekonsulent
DSB Kundecenter, Kundehenvendelser, Postboks 363, 2630 Taastrup,
Telefon:
70 13 14 15,
E-mail:
Ankevejledning
Har du yderligere kommentarer eller nye oplysninger til sagen, kan du henvende dig til DSB Kundecenter igen – tryk besvar på denne
mail eller skriv til:
Er du ikke tilfreds med DSB Kundecenters svar/løsning, kan du bede DSB’s kundeambassadør
om at tage din sag op - skriv til:
Du kan også vælge at anke afgørelsen til ’Ankenævnet for Bus, Tog og
Metro’ - se mere på:
www.abtm.dk
Kundeundersøgelse
Med over 500.000 daglige kunder vil der opstå situationer, som er uforudsete og kræver en efterbehandling. Som virksomhed er det
vigtigt for os, at du som kunde føler dig godt behandlet, og at din sag bliver behandlet fagligt og professionelt. Vi håber, at du vil give
dig tid til at besvare seks korte spørgsmål. Alle refererer til din henvendelse, og den oplevelse du har haft via vores sagsbehandling.
Dine besvarelser bliver behandlet fortroligt og brugt til at forbedre DSB’s serviceniveau. Du skal blot trykke
her.
Vi sætter pris på din
hjælp.
---------- Videresendt meddelelse ----------
Cc:
Date: Tue, 26 Jan 2016 05:50:11 +0000
Subject: Svar fra DSB Kundehenvendelser (2016-9703694981)