Børne- og Undervisningsudvalget 2015-16
BUU Alm.del Bilag 232
Offentligt
1651192_0001.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0002.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0003.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0004.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0005.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0006.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0007.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0008.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0009.png
BUU, Alm.del - 2015-16 - Bilag 232: Publikation: Karaktergivning i gymnasiet - En undersøgelse af, hvordan lærere giver karakterer, og hvordan karakterer påvirker elevers tilgang til læring, fra EVA
1651192_0010.png