L 43 B Forslag til lov om ændring af registreringsafgiftsloven, brændstofforbrugsafgiftsloven og lov om vægtafgift af motorkøretøjer m.v.

(Harmonisering af afgifterne på personbiler med tilladelse til erhvervsmæssig persontransport).

Af: Skatteminister Benny Engelbrecht (S)
Udvalg: Skatteudvalget
Samling: 2014-15 (1. samling)
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 32

I forlængelse af svaret på spørgsmål 20 bedes ministeren redegøre for, hvordan taxiselskabernes manglende mulighed for at imødegå en årlig meromkostning pr. taxi på ca. 50.000 kr., i forhold til allerede indgåede aftaler med kommuner, regioner og trafikselskaber ikke kan betragtes som værende af "nævneværdig administrativ konsekvens".
Dato: 25-11-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: moms , motorkøretøjer

Endeligt svar

Dokumentdato: 26-11-2014
Modtaget: 26-11-2014
Omdelt: 26-11-2014

L 43 - svar på spm. 32 om, hvordan taxiselskabernes manglende mulighed for at imødegå en årlig meromkostning pr. taxi på ca. 50.000 kr., i forhold til allerede indgåede aftaler med kommuner, regioner og trafikselskaber ikke kan betragtes som værende af "nævneværdig administrativ konsekvens", fra skatteministeren

Svar på spm 32 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 25-11-2014
Modtaget: 25-11-2014
Omdelt: 25-11-2014

Spm. om, hvordan taxiselskabernes manglende mulighed for at imødegå en årlig meromkostning pr. taxi på ca. 50.000 kr., i forhold til allerede indgåede aftaler med kommuner, regioner og trafikselskaber ikke kan betragtes som værende af "nævneværdig administrativ konsekvens", til skatteministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version