Uddannelses- og Forskningsudvalget (FIV) Alm. del

Samling: 2014-15 (1. samling)

Spørgsmål 107

Vil ministeren orientere konkret om, hvorledes man i den nye læreruddannelse sikrer, at nyuddannede lærere har de nødvendige kompetencer til såvel tidlig identifikation af som planlægning af indsats i forhold til ord- og talblinde?
Dato: 04-12-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: erhvervsakademier og professionshøjskoler
Dokumentdato: 17-12-2014
Modtaget: 17-12-2014
Omdelt: 17-12-2014

FIV alm. del - svar på spm. 107 om, hvorledes man i den nye læreruddannelse sikrer, at nyuddannede lærere har de nødvendige kompetencer til såvel tidlig identifikation af som planlægning af indsats i forhold til ord- og talblinde, fra uddannelses- og forskningsministeren

FIV alm del - svar på spm (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 04-12-2014
Modtaget: 04-12-2014
Omdelt: 04-12-2014

Spm. om, hvorledes man i den nye læreruddannelse sikrer, at nyuddannede lærere har de nødvendige kompetencer til såvel tidlig identifikation af som planlægning af indsats i forhold til ord- og talblinde, til uddannelses- og forskningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version