Transportudvalget 2013-14
TRU Alm.del
Offentligt
1314592_0001.png
1314592_0002.png
1314592_0003.png
1314592_0004.png
1314592_0005.png
1314592_0006.png
1314592_0007.png
1314592_0008.png
1314592_0009.png
1314592_0010.png
1314592_0011.png
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projektBILAG A
Bilag ASide 1
1.
Registreringer ved dagens fælles besigtigelse den 11.01.2013,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 11.01.2013.Tegninger/skitser fra MTH,modtaget via 3 mails fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 15.01.2013.Vejning den 14.01.2012,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 16.01.2013.Omregning fra bar til kg for vejning nr. 2,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 16.01.2013.Besvarelse af mail fra Lønborg sendt den 16.01.2013,modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 16.01.2013.Oplysninger fra Niras,modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 22.01.2013.Oplysninger vedr. de 90 % udnyttede samlinger,modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 23.01.2013.Materiale stillet til rådighed via Niras´s FTP server fra den 31.01.2013:- BeregningsdokumentationVersion 4, dat. 30.01.2013Materiale stillet til rådighed via Niras´s FTP server fra den 05.02.2013:- Tegninger jf. List of Drawings, Bro-21214-2010-000, udgave 01.24, dat.23.01.2013 med håndskrevne rettelser af JLZ den 24.01.2013- ArbejdstegningerRambølls vurdering af den nye vejning,modtaget via mail fra Inge D. Damsgaard, Rambøll, den 05.02.2013Niras kommentarer til den udførte måling af ”skæve flanger”,modtaget via mail fra Inge D. Damsgaard, Rambøll, den 07.02.2013Rapporter fra FORCE omhandlende kontrol af hårdt udnyttede svejsninger,modtaget via mail fra Simon S. Jessen, Rambøll, den 11.02.2013.Rapport fra FORCE omhandlende hårdhedsprøvningerne,modtaget via mail fra Simon S. Jessen, Rambøll, den 11.02.2013.Mail fra Peter Kristensen, Banedanmark, til Finn J. Hansen, MTH, den11.02.2013.Projektafklaring TQ-51-1 vedr. anvendelse af M24 mm pasbolte,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 11.02.2013.LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/sUdgave:Dato:117.04.2013
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Udarbejdet af:
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt16.Beregninger af fastgørelse af hovedlejer med M24 mm bolte,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 11.02.2013.Billeder af den anvendte bolt ved hovedleje,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 12.02.2013.Bekræftelse- samt billeder af den anvendte M24 mm bolt ved hovedleje,modtaget via 2 mails fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den 12.02.2013.Svar på valideringsnotat nr. 2.1,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 13.02.2013.Billeder af M24 mm bolte,modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den 13.02.2013.Resume/konklusioner på punkter der ønskes drøftet,modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den 13.02.2013.Certifikat for bolte til krans ved hovedlejer,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 13.02.2013.Dokumentation for lamineringskontrol,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 15.02.2013.Arbejdstegninger,modtaget via mail fra Kenneth Sørensen, Banedanmark, den 15.02.2013.Projekttegninger,modtaget via mail fra Kenneth Sørensen, Banedanmark, den 15.02.2013.Mail fra Niras vedr. hensyn til ”Stibroen/Kulturbroen”,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 17.02.2013.Supplerende kommentarer til valideringsnotat 2.2,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 17.02.2013.Finn J. Hansen, MTH, besvarelse af mail fra Lønborg, den 17.02.2013.Fortsættelse af supplerende kommentarer til valideringsnotat 2.2,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 17.02.2013.Rapportering fra lamineringskontrol,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 18.02.2013.CD med NSK dokumentation og CD med tegningermodtaget via brev fra Jesper Lawaetz, MTH, den 18.02.2013.Referat fra valideringsmøde nr. 1 den 14.02.2013,modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den 18.02.2013.
Bilag ASide 2
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.29.
30.
31.
32.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt33.
Bilag ASide 3
Rambølls kommentarer til MTH’s oplistning af udstående i fht. valideringsnotat2.2, modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den 18.02.2013.Bilag F.1 til beregningsdokumentation samt tegn. nr. BRO-212134-2012-031,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 18.02.2013.Fortsættelse på Rambølls kommentarer til MTH’s status på besvarelse af valide-ringsnotat 2.2, modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den18.02.2013.Mail vedr. kontrol af hovedtegninger og arbejdstegninger,fra Torben U. Jaller, Banedanmark, til Finn J. Hansen, MTH, den 19.02.2013.Niras kommentarer til referat fra valideringsmøde nr. 1,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 20.02.2013.Målinger hvor hovedlejet skal placeres samt forslag til placering af svellesektio-ner fra MTH, modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den20.02.2013.Tegningsmateriale vedr. lamineringskontrol på broklap,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 20.02.2013.Mail vedr. opfølgning på udgangen af møde vedr. fastholdelse af broklappenshovedlejer, fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, til Finn J. Hansen, MTH, den22.02.2013.Notat fra Rambøll omhandlende FORCE’s afsluttende stikprøvekontrol af svej-sesømme på det nye klapfag, inkl. dokumentation fra FORCEmodtaget via 2 mails fra Simon S. Jessen, Rambøll, den 25.02.2013.Referat fra møde vedr. hovedlejer den 21.02.2013,modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den 25.02.2013.Referat fra valideringsmøde nr. 2 den 21.02.2013,modtaget via mail fra Jørn A. Kristensen, Rambøll, den 25.02.2013.Beregning for eftervisning af brohus optagelse af tværlast,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 26.02.2013.Mail vedr. sammenligning af projekttegninger og arbejdstegninger,fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, til Inge B. Damsgaard, Rambøll, den27.02.2013.Niras tilbagemelding vedr. ”skæve flager”,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 27.02.2013.Rev. beregning, bilag D, samling mellem aksel og plade 40, samling ved hoved-lejet, modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 27.02.2013.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt48.Oplysninger vedr. beregninger for vindlast,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 27.02.2013.Opmåling af broklap, udført af LIFA den 25.02.2013,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, den 27.02.2013.Præcisering mht. vindlast,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 28.02.2013.
Bilag ASide 4
49.
50.
51.
Oplysninger vedr. beregning for vindlast, som indarbejdes i dokumentationen,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 28.02.2013.Rev. beregning af ballast i kontravægt,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 28.02.2013.Svejsninger - Redegørelse for arbejdets udførelse,modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 01.03.2013.Rambølls besvarelse af mail fra Lønborg sendt den 28.02.2013modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 03.03.2013.2 mails vedr. opmåling af bro, fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 03.03.2013.Beregningsdokumentationen for en samlet FEM model af bro, tårn og kontra-vægt, modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 05.03.2013.Rapport vedr. undersøgelser af stål fra gamle lejebukke,modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 05.03.2013.Mail vedr. status, fra Torben U. Jaller, Banedanmark, til Finn J. Hansen, MTH ogJens Dalmo, Niras, den 06.03.2013.Data for tandkrans i broens østlige og vestlige side,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 06.03.2013.TQ – Projektafklaringer,modtaget via mails fra Kenneth Sørensen, Banedanmark, den 07.03.2013.Rev. Beregnings-, belastnings- og dimensioneringsgrundlagmodtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 07.03.2013.Niras kommentarer vedr. spørgsmål fra Lønborg (via Knud Nielsen, 3D) den28.02.2013, modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 08.03.2013.Niras kommentarer vedr. ”skæve flanger”Modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 08.03.2013.Rev. beregning – Bilag D, Beregning for samling klapfag og aksle,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 08.03.2013.
52.
53.
54.
55.56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt65.COWI’s samlede opmålinger samlet i en rapport,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 12.03.2013.Bilag I, Analyse af tolerancer for placering af klaphalelejerne,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 13.03.2013.
Bilag ASide 5
66.
67.68.
Mail vedr. opmåling af broklappen, fra Finn J. Hansen, MTH, den 13.03.2013.Beregning og skitse af skive for fastholdelse af aksel ved lejebukke,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 14.03.2013.Notat vedr. svejsninger efter Rambøll’s liste punkt 27 og 35,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 14.03.2013.Mail vedr. skævhederne i selve akslerne, fra Jens Dalmo, Niras, den 15.03.2013.Mail med svar på de målte tolerancer for flanger, fra Jens Dalmo, Niras, til FinnJ. Hansen, MTH, den 15.03.2013.Opmåling fra Lifa,modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 15.03.2013.Mail vedr. vindhastighed, fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 18.03.2013.Beregning af deformationen af klapspidsen, når broen åbnes,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 18.03.2013.Revision af beregning, ballastering,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 18.03.2013.Samlet vandret reaktion på tværs,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 19.03.2013.Notat fra Niras vedr. svejsninger nævnt i ”Kontrol af arbejdstegninger”modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 19.03.2013.Notat vedr. ændring af pilhøjde, revideret,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 19.03.2013.Beregning af samling mellem klapfaget og hovedakslen,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 19.03.2013.Ændret vindlast på broen, når broen åbnes,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 19.03.2013.Status for modtagelse af materiale fra Niras,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den. 19.03.2013.Hjælpeliste samt resultat af supplerende beregninger,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 19.03.2013.LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/sUdgave:Dato:117.04.2013
69.
70.71.
72.
73.74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
Udarbejdet af:
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt83.Rev. af beregning for samling klapfag og akselmodtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 19.03.2013.Mail vedr. vindhastighed, fra Jens Dalmo, Niras, den 18.03.2013.
Bilag ASide 6
84.85.
Mail vedr. flytninger på tværs af broen ved spidsenden, fra Jens Dalmo, Niras,den 20.03.2013Besvarelse af mail fra Lønborg vedr. ”Notat, Verifikation af svejsninger”, sendtden 19.03.2013, modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 20.03.2013Besvarelse af mail fra Lønborg vedr. vind på tværs, sendt den 20.03.2013, mod-taget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 20.03.2013Opmålinger fra COWI,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 20.03.2013.Referat fra opfølgningsmøde den 21.03.2013,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 21.03.2013.Supplerende måleresultater fra kontravægtstårn med diagonale mål m.v.,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 22.03.2013.Revision af beregningen for nye plader (beregning for samling klapfag og aksel),modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 22.03.2013.Rådgivererklæring på svejsninger,modtaget via mail fra Torben U. Jaller, Banedanmark, den 25.03.2013.Dagsrapport modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 25.03.2013.Tegning af ny forbindelse mellem østlige leje og den afstivende konstruktion ibrohuset, modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, dem 25.03.2013.Analyse af kant 6 (ændret fra 10 til 6) med hensyn til udmattelse,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 25.03.2013.Referat fra opfølgningsmøde den 26.03.2013,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 26.03.2013.Udmattelsesberegning af kantsømmodtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 27.03.2013.Besvarelse af mail fra Lønborg vedr. udmattelsesverifikation af svejsninger,sendt den 27.03.2013, modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 27.03.2013.Bekræftelse på udskiftning af bolte i samlingerne i afgitringerne på tårn,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 27.03.2013.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.94.
95.
96.
97.
98.
99.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt100.Besvarelse af mail fra Lønborg vedr. svejsninger/afgitringer, sendt den27.03.2013, modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 27.03.2013.
Bilag ASide 7
101.
Resultat af opmålingen af klaphalelejet og hovedlejetmodtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 27.03.2013.Opmåling af klaphalelejer med vatterpas, søgeblade samt afstandsmåler,modtaget via mail fra Bent Jensen, Banedanmark, den 27.03.2013.Opmåling af hovedlejer med klaverstrenge,modtaget via mail fra Bent Jensen, Banedanmark, den 27.03.2013.Opmåling af lejeskåle fra de gamle lejer til hovedakslerne,modtaget via mail fra Knud V. Christensen, Banedanmark, den 27.03.2013.Notat vedr. ballastering af klapfaget, rev. 05,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 28.03.2013.Tolerancer for tårnkonstruktionen,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 28.03.203.Beregningen af samlingerne og elementerne for kryds i tårnkonstruktionen,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 28.03.2013.Vægt af kontravægt, modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 29.03.2013.Dagsrapport modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den29.03.2013.100 % kontrol af arbejdstegninger,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 30.03.2013.Gennemgang af 3 forslag fra Niras vedr. ballastering af broen,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 30.03.2013.Dagsrapport modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den30.03.2013.Indstilling af løsning for ballast for opnåelse af ligevægt,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 01.04.2013.Projekt for de 2 løsninger (Ballasteringsløsning med 18,5 ton – Klaphalelejesænkes), modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 01.04.2013.Opdateret skema fra møde den 02.04.2013,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 02.04.2013.Tegninger opdateret med mål for drivhjulet samt koordinater,modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 02.04.2013.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt117.
Bilag ASide 8
Niras’ svar på Lønbords supplerende spørgsmål vedr. udmattelse i kantsøm,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 02.04.2013.Udførelsestegning af 18,5 tins ballasteringen,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 03.04.2013.Bekræftelse vedr. vindhastighed den nye klap beregnes for,modtaget via mail Otto B. Ulstrup, Banedanmark, den 03.04.2013.Bekræftelse vedr. beregninger for den omtalte svejsning,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 03.04.2013.Besvarelse af mail fra Torben U. Jaller sendt den 04.04.2013,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 04.04.2013.Topprioriteter fremsendt via mails fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den05.04.2013.Opmåling af punkter på jernbanebro,modtaget via mail fra Kirsten Sørensen, Birk & Boe I/S, den 05.04.2013.Besvarelse af mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, sendt den 05.04.2013,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 05.04.2013.Rev. beregning af ballastering af klapfaget, samt tegning,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 05.04.2013.Status fra pladsen, modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 05.04.2013.Montagebeskrivelse med bilag,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 05.04.2013.Dagsrapport modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den05.04.2013.Dagsrapport modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den06.04.2013.Status fra pladsen, modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 07.04.2013.Tandkræfter, modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den08.04.2013.Status, modtaget via mail fra Christian Vin Scholten, Niras, den 08.04.2013.Rev. beregning: Notat, Analyse af tolerancer for placering af klaphale lejerne,opmåling Lønborg, modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den08.04.2013.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.127.
128.
129.
130.131.
132.133.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt134.
Bilag ASide 9
Præcisering fra Rambøll, modtaget via mail fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den09.04.2013Tegning, shimming af tårn og kontravægten,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 09.04.2013.Notat vedr. belastning af tandkransen ved åben klapfag,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 09.04.2013.Rådgivererklæring fra Rambøll,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 09.04.2013.Rev. notat, vindlast ved åben bro,modtaget via mail fra Jens Dalmo, den 09.04.2013Justering af ballast, skema,modtaget via mail fra Jens Dalmo, Niras, den 09.04.2013.Mail vedr. indmåling af drivhjul og skinner fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den09.04.2013.Beregningsnotat, Vindlast ved åben bro,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 10.04.2013.Beslutning om klapåbning,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 10.04.2013.Status på validators punkter,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 10.04.2013.Projektafklaring TQ-082 med bilag, tegning 024,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 11.04.2013.Materiale vedr. inspektionshuller,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 11.04.2013.Tilbagetrækning af beslutning om klapåbning,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 12.04.2013.Erklæring vedr. etablering af inspektionshuller,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 12.04.2013.Mail vedr. friktionssamling fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den12.04.2013.Mail vedr. galvanisk korrosion fra Inge B. Damsgaard, Rambøll, den 12.04.2013.Ok at anvende galvaniserede bolte til friktionssamling der skal momentopspæn-des, modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 12.04.2013.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.150.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt151.
Bilag ASide 10
Indstilling til validering af vindlast,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 12.04.2013.Analyse af samlingen til kontravægtbenene,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 12.04.2013.Fastholdelse af samling til kontravægtbenene,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 12.04.2013.Mail vedr. tvangskræfter på grund af tolerancer, fra Christian Von Scholten,Niras, den. 12.04.2013.Anmodning om bekræftelse på at tegning er kommunikeret ud i organisation,Modtaget via mail fra Pet V. Kristense, Banedanmark, den 12.04.2013.Beregningsdokumentation for ændring af samlingen til kontravægtbenene,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 12.04.2013.Bekræftelse vedr. simplader på projekttegn. 033 er indarbejdet,modtaget via mail fra Finn J. Hansen, MTH, den 12.04.2013.Bolte i forlængelse af kontravægtens ben er planlagt forsynet med kontramøtrik-ker, modtaget via mail fra Finn J. Hansen, Niras, den 12.04.2013.Fastholdelse af samling til kontravægtbenene,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 14.04.2013.Bekræftelse på at boltet udskiftes inden trafikal idriftsættelse,modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, den 14.04.2013.Status modtaget via mail fra Peter V. Kristensen Banedanmark, den 15.04.2013Status modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 15.04.2013Mail vedr. malingssystem som er anvendt til benet til kontravægten,fra Christian Von Scholten, Niras, den. 15.04.2013.Mail vedr. friktionssamling, kontravægt ben, fra Peter V. Kristensen, Banedan-mark, den 15.04.2013.Mail vedr. erstatning af bolte i kontravægtens ben, fra Finn Juel Hansen, MTH,den 15.04.2013.Ny mail vedr. erstatning af bolte i kontravægtens ben, fra Finn Juel Hansen,MTH, den 15.04.2013.Mail vedr. erstatning af bolte i kontravægtens ben, fra Peter V. Kristensen, Ba-nedanmark, den 15.04.2013.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.162.163.
164.
165.
166.
167.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013
Jernbanebroen over Limfjorden – udskiftning af broklapValidering af projekt168.
Bilag ASide 11
Mail vedr. erstatning af bolte i kontravægtens ben, fra Finn Juel Hansen, MTH,den 15.04.2013.Mail vedr. afsluttende bemærkning til erstatning af bolte i kontravægtens ben, fraPeter V. Kristensen, Banedanmark, den 15.04.2013.Opsamlende mail vedr. bolteforbindelsen til kontravægten, fra Christian VonScholten, Niras, den 15.04.2013.Mail vedr. erstatning af bolte i kontravægtens ben, fra Peter V. Kristensen, Ba-nedanmark, den 16.04.2013.Status modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 16.04.2013.Analyse af slipboltesamlingen i benet til kontravægten,modtaget via mail fra Christian Von Scholten, Niras, den 16.04.2013.Status modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den 17.04.2013.Erklæring modtaget via mail fra Peter V. Kristensen, Banedanmark, den17.04.2013.
169.
170.
171.
172.173.
174.175.
Udarbejdet af:
LØNBORGRådgivende ingeniør- og planlægningsfirma a/s
Udgave:Dato:
117.04.2013