Kulturudvalget 2013-14
KUU Alm.del Bilag 103
Offentligt
1347346_0001.png
1347346_0002.png
1347346_0003.png
1347346_0004.png
1347346_0005.png
1347346_0006.png
1347346_0007.png
1347346_0008.png
1347346_0009.png
1347346_0010.png
1347346_0011.png
1347346_0012.png
1347346_0013.png
1347346_0014.png
1347346_0015.png
1347346_0016.png
1347346_0017.png
1347346_0018.png
1347346_0019.png
1347346_0020.png
1347346_0021.png
1347346_0022.png
Findes der privatliv på nettet?Folketingets Kulturudvalg12. marts 2014Thomas Myrup KristensenDirector Public Policy, Nordics, CEE and Russia
1.23 mia aktive brugere, 3 mio i Danmark985 mio mobile brugere400 mia fotos på Facebook. 350 mio nye hverdag81% af brugerne udenfor Nordamerika.
FACEBOOK OG PRIVACY
Privacy principper
Stå til ansvarGennem-sigtighed
New user education
FACEBOOK OG REKLAMER
FACEBOOK OG INDHOLD
“Det, der er tiltalende ved Facebook i disse lande, er netop, at medieter uden censur. (…) Vi ser også i stigende grad, at kvindernebegynder at benytte Facebook i arbejdet for mere frihed. ““Derudover fungerer det som kampplads mellem opposition ogregeringer i mange af de arabiske lande, hvor parterne hver isærforsøger at vinde den brede befolknings opbakning”