Finansudvalget 2013-14
FIU Alm.del Spørgsmål 191
Offentligt
Bilag 4Model for delkontrakt vedrørende levering af tjenesteydelser til brug foreffektiviseringsopgaver(Køb efter miniudbud)
Analyse af digitalt understøttet genoptræning
Finansministeriet • Christiansborg Slotsplads 1 • 1218 København K • T 33 92 33 33 • E [email protected] • www.fm.dk
2
Denne delkontrakt er indgået mellemDigitaliseringsstyrelsen
i samarbejde med
KL, Social-, Børne- og Integrationsministeriet samt Økonomi- og Indenrigsmi-nisteriet(herefter benævnt Kunden)og[…][…][…](herefter benævnt Konsulentfirmaet)
3
IndholdsfortegnelseANALYSE AF DIGITALT UNDERSTØTTET GENOPTRÆNING........................................................... 11.2.3.4.5.6.7.8.BAGGRUND OG FORMÅL................................................................................................. 5OPGAVEN........................................................................................................................... 5MEDARBEJDERE............................................................................................................... 5TILRETTELÆGGELSE AF OPGAVEN.............................................................................. 6PRIS..................................................................................................................................... 6SAMARBEJDSORGANISATION......................................................................................... 6OPSIGELSE......................................................................................................................... 6UNDERSKRIFTER............................................................................................................. 7
Spørgsmål ................................................................................................................................ 13
4
Bilagsfortegnelse
Bilag 4.a:Bilag 4.b:Bilag 4.c:Bilag 4.d:Bilag 4.e:
OpfordringsskrivelseOpgavebeskrivelseLøsningsbeskrivelsePris og allokerede medarbejdereSamarbejdsorganisation
5
1.
BAGGRUND OG FORMÅL
Denne delkontrakt er indgået i henhold til rammekontrakt af 18. juni 2013 mellem Kon-sulentfirmaet og Finansministeriet.Rammekontrakten giver Finansministeriet adgang til at benytte og indkøbe tjenesteydel-ser selvstændigt eller i samarbejde med andre ministerier.Når Finansministeriet, i overensstemmelse med ovenstående, indgår en delkontrakt isamarbejde med andre ministerier, kan Finansministeriet overlade det til det pågældendeministerium at gennemføre selve miniudbuddet. I disse situationer betegnes Finansmini-steriet og det udførende ministerium samlet som Kunden.Delkontrakten er indgået mellem parterne efter et af Kunden gennemført miniudbud, jf.rammekontraktens punkt 6, hvor Konsulentfirmaet er vurderet som havende afgivet detøkonomisk mest fordelagtige bud.For delkontrakten gælder de i rammekontrakten med bilag anførte vilkår med de tilføjel-ser, der fremgår af denne delkontrakt med bilag.2.OPGAVEN
Der er gennemført et miniudbud som anført i rammekontraktens punkt 6 og i henholdtil Kundens opfordringsskrivelse, jf. bilag 4.a (Opfordringsskrivelse)På baggrund af det gennemførte miniudbud har Konsulentfirmaet afgivet det økono-misk mest fordelagtige bud og er derfor i henhold til rammekontaktens tildelingskriteriertildelt udførelse og levering af opgaven.Opgaven vedrøreranalyse af digitalt understøttet genoptræning,og er overordnetbeskrevet i den opgavebeskrivelse, jf. bilag 4.b (Opgavebeskrivelse), Kunden har udar-bejdet til brug for gennemførelse af miniudbud herom.Konsulentfirmaet skal levere opgaven til Kunden som beskrevet i bilag 4.c (Løsningsbe-skrivelse).3.MEDARBEJDERE
Konsulentfirmaet har til opgaven allokeret de medarbejdere, der er angivet i bilag 4.d(Pris og allokerede medarbejdere). Bilaget indeholder tillige en beskrivelse dels af depågældende medarbejderes generelle og relevante kvalifikationer i relation til løsning afnærværende opgave, dels af de pågældende medarbejderes tiltænkte opgaver vedrørende
6
analyse af digitalt understøttet genoptræning.Herudover indeholder bilaget angivel-se af, hvilken konsulentkategori medarbejderen tilhører.4.TILRETTELÆGGELSE AF OPGAVEN
Delkontrakten, og dermed levering af opgaven, skal ske i henhold til den tilrettelæggelseaf opgaven, der følger af bilag 4.c (Løsningsbeskrivelse).5.PRIS
Opgaven honoreres som en fastpris-aftale til den i bilag 4.e (Pris og allokerede medar-bejdere) anførte pris. Dog kan prisen ikke overstige prisen for den ved opgavens løsningmedgåede tid opgjort i henhold til de priser, der fremgår af bilag 3, Priser.Opsiger Kunden en delkontrakt, er Konsulentfirmaet berettiget til et forholdsmæssigtog rimeligt vederlag af den aftalte faste pris for det udførte arbejde frem til ophørstids-punktet.Er det omvendt Konsulentfirmaet, som opsiger en delkontrakt med fast pris, er Konsu-lentfirmaet ikke berettiget til vederlag for det hidtil udførte arbejde, hverken helt ellerdelvist.6.SAMARBEJDSORGANISATION
Finder parterne det i fællesskab hensigtsmæssigt, at der skal etableres en samarbejdsor-ganisation i forhold til opgaven, er denne nærmere beskrevet i bilag 4.e (Samarbejdsor-ganisation) indeholdende angivelse af eksempelvis projektkoordinator, kontaktpersoner,mødestruktur mv.7.OPSIGELSE
Delkontrakten kan opsiges i henhold til rammekontraktens punkt 8.1, Opsigelse.Uanset ophør af rammekontrakten, er Konsulentfirmaet fortsat forpligtet til at fuldførepåbegyndte opgaver på rammekontraktens vilkår, såfremt Kunden skønner, at dette vilvære hensigtsmæssigt.
7
8.
UNDERSKRIFTERDato:For Konsulentfirmaet
Dato:For Kunden:
Dato:For Finansministeriet (ifald delkontrakten er indgået i samarbejde med et andet ministe-rium):
8
Bilag 4.a - OpfordringsskrivelseI medfør af rammekontraktens punkt 6 agter Kunden at gennemføre et miniudbud.Konsulentfirmaet opfordres hermed til at deltage i det pågældende miniudbud.Udbuddet vedrører en analyse af eksisterende erfaringer med digitalt understøt-tet genoptræning i kommunerne, herunder en foreløbig national business case.Analysen igangsættes som led i den fællesoffentlige strategi for digital velfærd1og skal indgå i beslutningsgrundlaget for fastsættelse af forpligtende mål for ud-bredelse af digital genoptræning frem mod 2020.En nærmere beskrivelse af opgaven fremgår af bilag 4.b (Opgavebeskrivelse).På baggrund heraf opfordres Konsulentfirmaet til at fremsende tilbud på udførelse afopgaven. Tilbuddet skal være indleveret senest den8. november 2013, kl. 12.00.Tilbudmodtaget efter dette tidspunkt, tages ikke i betragtning.Tilbuddet, der skal være skriftligt, skal indleveres i en lukket kuvert til adressen:DigitaliseringsstyrelsenLandgreven 4Postboks 21931017 København KKuverten skal mærkes "Miniudbud -analyse af digitalt understøttet genoptræning-må ikke åbnes".Tilbuddet bedes indleveret ifireeksemplarer samt i en elektronisk version på USB ellerlignende.Tilbuddet måmaksimalt fylde 25 sider samlet set,dvs. bilag 4c + 4d, inklusiv bådeløsningsbeskrivelse og beskrivelse af pris og allokerede medarbejdere.Der henvises i øvrigt til rammekontraktens punkt 6, herunder særligt punkt 6.2.2 og6.2.3, i relation til Konsulentfirmaets afgivelse af tilbud.
”Digital velfærd – En lettere hverdag”. Fællesoffentlig strategi for digital velfærd 2013-2020. Regeringen, KL og Danske Regioner,september 20131
9
Bilag 4.b - OpgavebeskrivelseFORMÅLSom led i den fællesoffentlige strategi for digital velfærd skal udarbejdes en analyse afeksisterende erfaringer med digitalt understøttet genoptræning i kommunerne, herunderen foreløbig national business case. Den samlede analyse skal indgå i beslutningsgrund-laget for fastsættelse af forpligtende mål for udbredelse af digital genoptræning fremmod 2020.BAGGRUNDDen demografiske udvikling og tidligere udskrivning fra hospital til eget hjem betyder, atflere borgere skal transporteres til og fra genoptræning. Ved i højere grad at genoptræneborgeren i eget hjem med videokontakt og spilteknologi forventes borgerne at kunnevaretage en større del af træningen selv, ligesom udgifter til transport vil kunne reduce-res.En udnyttelse af de teknologiske muligheder på genoptræningsområdet forventes atkunne bidrage til, at genoptræning i fremtiden kan leveres mere omkostningseffektivt.En række kommuner har gennemført pilotprojekter med digital genoptræning, herunderto projekter i regi af Fonden for Velfærdsteknologi. Generelt oplever pilotprojekterneimplementeringsvanskeligheder hvad angår både teknologien og omlægning af arbejds-gange. For at vurdere om området rummer potentiale for kvalitetsforbedringer og effek-tiviseringer er der således behov for at gennemføre en analyse, der samler erfaringerne.KRAV TIL OPGAVENAnalysen, som Konsulentfirmaet skal gennemføre, skal baseres på de eksisterendekommunale erfaringer, herunder erfaringerne med ”Online træning” i Gribskov Kom-mune, ”Virtuel genoptræning” i 15 danske kommuner herunder Esbjerg Kommune,”Sensorbaseret genoptræning” i Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal og GentofteKommune samt ABT-projekterne ”Online velfærd” i Ålborg, Aabenraa, Greve og Ker-teminde Kommune og projekt ”Effektivisering og forbedring af genoptræningsydelser”i Århus Kommune. Derudover inkluderes relevante erfaringer fra øvrige kommunaleprojekter.Konsulentfirmaet skal til analysen indsamle empiri i form af evalueringer og datagrund-lag fra de forskellige kommunale projekter. Endvidere skal Konsulentfirmaet i relevantomfang gennemføre interviews med terapeuter samt nuværende og tidligere projektlede-re. Der er ikke forventningen, at der gennemføres nye tidsstudier.Med udgangspunkt i de kommunale erfaringer skal det analyseres:1. Hvilke forskellige muligheder, der er for at gentænke genoptræningsforløbene,herunder hvilke digitale løsninger, der eksisterer i dag.2. Hvilke målgrupper, digital genoptræning er relevant for
10
3. Hvilke muligheder og barrierer der er for at anvende borgernes eget it-udstyr ogbredbåndsforbindelse til genoptræning i eget hjem.4. I hvilken grad, det vurderes nødvendigt, at den teknologiske understøttelse afgenoptræning integreres med kommunens omsorgssystemer samt hvordan visi-tationen til digital genoptræning kan indgå som en integreret del af medarbejder-nes arbejdsgange.5. Hvilke erfaringer, der er med at måle effekt af digital genoptræning6. Hvilke muligheder, der er for at gøre brug af den nationale videokonferencein-frastruktur (VDX) til brug for digital genoptræning.7. Hvad det samlede potentiale for national udbredelse af digital genoptræning er,herunder potentialet for en gennemsnitskommune.Ad. 1. Hvordan genoptræningsforløbene kan gentænkesErfaringerne fra de kommunale pilotprojekterne viser, at genoptræningsforløbene skalgentænkes, hvis teknologien skal udnyttes til fulde. For eksempel vil en øget brug afdigital selvtræning kunne mindske antallet af fremmødegange for borgerne, ligesom te-rapeuten med digitale genoptræningsredskaber vil kunne gå fra primært at være instruk-tør til i højere grad at fungerer som coach, der hjælper borgerne med at sætte nye træ-ningsmål og evaluere genoptræningen.Analysen skal indeholde en kortlægning af, hvordan genoptræningsforløbene kan gen-tænkes, så teknologien skaber effektive forløb med samme eller øgede kvalitet. Endvide-re skal der foretages en kortlægning af hvilke digitale løsninger, der eksisterer i dag samtopstilles konkrete eksempler på god anvendelse af teknologien.Som led i analysen skal gennemføres interview med udvalgte terapeuter med henblik påat redegøre for de terapeutfaglige vurderinger af de afprøvede digitale genoptrænings-løsninger.Ad. 2. Hvilke målgrupper digital genoptræning er relevant forAnalysen skal afdække hvilke målgrupper, digital genoptræning er relevant for, herunderestimering af volumen i de enkelte målgrupper på landsplan. Analysen omfatter de per-songrupper, der modtager træning efter Sundhedslovens § 140 og Servicelovens § 86stk. 1 og stk. 2. Det vil sige:-Borgere udskrevet med genoptræningsplan fra regionale og private sygehuse-Borgere, som oplever en fysisk funktionsnedsættelse forårsaget af sygdom, derikke behandles på et sygehus (genoptræning)-Borgere, som har behov for hjælp til at vedligeholde fysiske og psykiske færdig-heder (vedligeholdende træning).Ad. 3. Muligheder og barrierer for at anvende borgernes eget it-udstyr og bredbåndsforbindelseErfaringerne fra pilotprojekterne viser, at særligt indkøb af it-udstyr er omkostnings-tungt. Endvidere, at en vis bredbåndskapacitet er nødvendig for at gennemføre genop-træning digital. Analysens skal på den baggrund afdække muligheder og barrierer for atanvende borgernes eget it-udstyr og bredbåndsforbindelse, herunder eventuelle juridi-ske, sikkerhedsmæssige og tekniske barrierer.
11
Ad. 4. Behov for integration til kommunale omsorgssystemer samt ny visitationspraksisMed henblik på at undgå dobbelte arbejdsgange, hvor dokumentationen om borgerensgenoptræningsforløb manuelt skal overføres fra et system til et eller flere andre systemerkonkluderer flere pilotprojekter, at integration mellem den teknologiske understøttelseaf genoptræning og kommunens omsorgssystemer er nødvendig. Andre pilotprojekterhar derimod bevidst fravalgt integration.Analysen skal på den baggrund afdække-I hvilke genoptræningsforløb, det vurderes hensigtsmæssigt, at den teknologiskeunderstøttelse af genoptræning integreres med kommunens omsorgssystemer-Relevante kommunale omsorgssystemer-Barrierer for og udgifter ved integration.Pilotprojektet i Ålborg, Aabenraa, Greve og Kerteminde Kommune har endvidere vist,at der er behov for at nytænke arbejdsgangene, så visitation til digital genoptræning ind-går som en naturlig del af de eksisterende arbejdsgange i fx den kommunale hjemmeple-je. Analysen skal derfor kortlægge centrale arbejdsgange og opstille anbefalinger til rele-vant omlægning.Ad. 5. Erfaringer med at måle effekt af digital genoptræningVed en eventuel overgang til digital genoptræning i kommunerne er det afgørende, atden kliniske effekt fastholdes eller forbedres. Analysen skal derfor kortlægge eksisteren-de erfaringer med, hvordan effekten af digital genoptræning kan måles samt indhentekonkrete effektresultater af digital genoptræning. Effekten ønskes opgjort for forskelligemålgrupper og teknologier i det omfang, det er muligt.Ad. 6. Muligheden for at gøre brug af den nationale videoinfrastrukturI forbindelse med udbredelse af videotolkning i sundhedssektoren, er der i regi af Med-Com opbygget en national videoinfrastruktur (VDX) som en generel service på Sund-hedsdatanettet (SDN). Videoinfrastrukturen vurderes at rumme perspektiver for under-støttelse af digital genoptræning i eget hjem. Analysen skal derfor kortlægge i hvilkegenoptræningsforløb, videoinfrastrukturen vil være relevant eller ikke (jf. analysen punkt1) samt forudsætninger for anvendelse af VDX til genoptræning i eget hjem.Ad. 7. Det nationale potentiale ved at indføre digital genoptræning, herunder potentialet for en gennem-snitskommuneDer skal udarbejdes en foreløbig business case for det nationale potentiale ved brug afteknologien for de identificerede relevante målgrupper.Der er følgende krav til beregningen:-Business casen skal beregnes med udgangspunkt i kravene fra statens businesscase-model2
2
Beskrivelse af statens business case-model forefindes her:http://www.digst.dk/Styring/Statens-projektmodel
12
-
-----
-
Business casen skal være femårig og baseres på data fra fire-fem gennemførte el-ler igangværende pilotprojekter under hensyntagen til en spredning mellem valgaf teknologisk løsning og målgruppe, herunder skal indgå en komplet liste medforudsætninger for beregningenDet skal fremgå af beregningerne, hvor mange borgere og kommuner, der hardeltaget i digital genoptræning i de fire-fem udvalgte pilotprojekterPotentialet for de enkelte målgrupper skal opgøres separat, hvis muligtPotentialet skal ligeledes opgøres for en gennemsnitskommune under hensynta-gen til indbyggertal og andel af ældre over 65 årPå indtægtssiden medregnes som minimum sparede udgifter til transport af bor-gere samt sparet terapeuttid som følge af øget selvtræningPå udgiftssiden medregnes som minimum udgifter til udstyr til borgerne, herun-der bredbåndsforbindelse, afskrivning og vedligehold, evt. levering og afhent-ning af udstyr hos borgeren, herunder indføring i brug af teknologien, udgiftertil kompetenceudvikling for terapeuter, udvikling af programmer, løbende driftog vedligeholdelse herunder eventuel udvikling og vedligehold af integration tilrelevante kommunale omsorgssystemer.Forudsætninger for business casen udvælges på grundlag af resultater fra analy-sens pkt. 1-4 jf. nedenstående tidsplan. Forudsætningerne drøftes med de invol-verede parter (se nedenstående afsnit ”Organisering og økonomi”)
TIDSPLANAnalysen påbegyndes november 2013 og afrapporteres til styregruppen for Strategi fordigital velfærd, jf. følgende tentative tidsplan:--Medio november– medio december 2013:Analyses punkt 1-4 gennemføres og afrap-porteres. Afrapporteringen skal ske inden udgangen af uge 50 i 2013.Primo januar–primo marts 2014:Analysens punkt 5-7 gennemføres og afrapporte-res. Afrapporteringen skal ske inden udgangen af uge 11 i 2014.
Den endelige tidsplan vil blive fastlagt i samarbejde med det konsulentfirma, som tilde-les kontrakten.KRAV TIL ENDELIGT PRODUKTAfrapporteringen skal indeholde følgende delelementer-To delanalyser, der omfatter ovenstående elementer jf. pkt. 1-6-En business case i henhold til ovenstående krav jf. pkt. 7.De to delanalyser skal hver især leveres som en samlet afrapportering i form af en over-skuelig illustrativ præsentation af aggregerede data og analyser på baggrund af data, samten opsummerende rapport på 30-50 sider. Afrapportering skal være på dansk.Business casen afrapporteres efter formatkrav fra statens business case model.Analyser, beregninger, datagrundlag mv. præsenteres og overdrages på en sådan måde,at det efterfølgende er muligt at genskabe forudsætninger, metoder, beregninger mv., og
13
så Kunden efter analysens afslutning har mulighed for at benytte data og analyseresulta-ter til videre analyser.Dokumenter, der indgår i afrapporteringen skal endvidere leveres i tilgængelig form ogformat. Det vil bl.a. sige, at de skal være korrekt opmærkede (overskrifter, lister, tabellero.l.) og indeholde beskrivende alternative tekster til billeder og illustrationer i den ud-strækning dokumentformatet tillader det.Levering af det endelige produkt anses først for at være sket, når Kunden har godkendtproduktet.ORGANISERING OG ØKONOMIDer er afsat op til 1,5 mio. kr. til analysen. Heraf 0,5 mio. kr. i 2013 og 1 mio. kr. i 2014.Der forventes nedsat en projektgruppe med ansvar for analysen bestående af KL, Soci-al-, Børne- og Integrationsministeriet og Digitaliseringsstyrelsen. I projektgruppen delta-ger endvidere fagpersoner fra projekt Mobil interaktiv genoptræning (MIG) (i Gladsaxe,Lyngby-Taarbæk, Rudersdal og Gentofte kommune) samt fra projekt Virtuel Genop-træning (i Esbjerg og 14 andre kommuner), som observatører.Data, delresultater og konklusioner skal løbende forelægges projektgruppen samt Dennationale koordinationsgruppe for social-it. Digitaliseringsstyrelsen er tovholder på an-vendelse af ekstern konsulentbistand, hvorfor Kunden forestår den primære kontakt tilkoordinationsgruppe og projektgruppe.Det forventes, at der vil blive afholdt 1-2 koordinationsgruppemøder og 2-3 projekt-gruppemøder. Konsulentfirmaet skal levere materiale og i nødvendigt omfang deltage påmøderne. Endvidere afholdes der løbende op til seks korte statusmøder med Kunden ácirka en halv times varighed. Kunden samt koordinationsgruppen og projektgruppenhar ret til at kommentere og rette materiale undervejs i analyseprocessen.
Eventuelle spørgsmål skal stilles skriftligt til student Stine Sønderby Bonde på e-mail:[email protected].Spørgsmål, der har generel relevans for miniudbuddet med tilhørendesvar rundsendes til alle konsulentvirksomheder på Finansministeriets rammeaftale.
14
Bilag 4.c - LøsningsbeskrivelseARBEJDSMETODER OG VÆRKTØJER:[ … ](Konsulentfirmaets fulde angivelse og beskrivelse af, hvorledes opgaven påtænkes løst, samt hvor-ledes de angivne arbejdsmetoder og værktøjer inddrages og nyttiggøres ved løsningen.)TILRETTELÆGGELSE AF OPGAVEN:[ … ](Konsulentfirmaets angivelse af, hvorledes opgaven vil blive tilrettelagt, herunder hvorledes Kun-den forudsættes inddraget, hvorledes der tages højde for procestid i forbindelse med arbejdet, hvorledesrettidig levering sikres, hvorledes Kunden løbende holdes orienteret mv.)
15
Bilag 4.d – Pris og allokerede medarbejderePRIS:Prisen for Konsulentfirmaets udførelse og levering af opgaven er kr.[ … ](angivelse affast pris for gennemførelse af opgaven).ALLOKEREDE MEDARBEJDERE:Fra de i bilag 2, anførte konsulentkategorier, allokerer Konsulentfirmaet følgende kon-krete konsulenter til brug for gennemførelse af opgaven under denne delkontrakt:[ … ](navn(e) på konsulent(er))(Tilbuddet skal indeholde cv for hver af de tilbudte medarbejdere. Tilbuddet skal angive, hvilke generellekompetencer medarbejderen har, hvilke ydelsesspecifikke kompetencer medarbejderen har, hvilken rollemedarbejderen har i projektorganisationen samt hvilken konsulentkategori medarbejderen tilhører.Tilbuddet beskrivelse af konsulentteamet skal således bestå af de følgende 5 delelementer:1. Tilbudte medarbejdere(Her vedhæfter Leverandøren cv for de tilbudte medarbejdere. Der vedhæftes cv. pr. tilbudt medarbejder.)2. Medarbejderens generelle kompetencer(Her beskriver Leverandøren den tilbudte medarbejders generelle kompetencer. Der udfærdiges beskrivel-se pr. tilbudt medarbejder.)3. Medarbejderens ydelsesspecifikke kompetencer(Her beskriver Leverandøren den tilbudte medarbejders ydelsesspecifikke kompetencer, herunder hvorle-des medarbejderens kompetencer inddrages og nyttiggøres i projektet. Der udfærdiges beskrivelse pr.tilbudt medarbejder.)4. Rolle i projektorganisationen(Her angiver Leverandøren den tilbudte medarbejders rolle i projektorganisationen. Der angives rolle iprojektorganisation pr. tilbudt medarbejder.)5. Konsulentkategori(Her angiver Leverandøren den konsulentkategori, som den tilbudte medarbejdere tilhører. Der angiveskonsulentkategori pr. tilbudt medarbejder samt det forventede antal timer pr. medarbejder.)Ved tilbudsvurderingen lægges der vægt på, hvordan tilbudsgiver allokerer og nyttiggør relevante medar-bejderes kvalifikationer. Der vil endvidere blive lagt vægt på, hvordan de allokerede medarbejdere en-keltvis og eventuelt som team kan medvirke til at kvalitetsniveauet i løsningen af opgaven under ram-mekontrakten forøges. )FORVENTET TIDSFORBRUG OG SAMMENSÆTNING HERAF:
16
[ … ](Angivelse af hvorledes den tilbudte pris er sammensat, herunder angivelse af hvilket tidsforbrughver enkelt af de allokerede medarbejder forventes at anvende på opgaven.)
17
Bilag 4.e – SamarbejdsorganisationKUNDENS KONTAKTPERSON(ER):Følgende person(er) er hos Kunden primær kontaktperson(er) i relation til opgavensudførelse:Navn:Stine Sønderby BondeTlf.:33954766Titel:StudentDir. tlf.:33954766Adresse:Landgreven 4, Postboks 2193Mobil:33954766Postnr./by:1017 København KE-mail:[email protected]Funktionsbeskrivelse:Udførende ansvar for analysenNavn:Nina Husfeldt ClasenTlf.:25 36 99 12Titel:KontorchefDir. tlf.:25 36 99 12Adresse:Landgreven 4, Postboks 2193Mobil:25 36 99 12Postnr./by:1017 København KE-mail:[email protected]Funktionsbeskrivelse:Ledelsesansvar for analysenKONSULENTFIRMAETS KONTAKTPERSON(ER):Følgende person(er) er hos Konsulentfirmaet primær kontaktperson(er) i relation tilopgavens udførelse:Navn:[ … ]Titel:[ … ]Adresse:[ … ]Postnr./by:[ … ]Funktionsbeskrivelse:[ … ]Navn:[ … ]Titel:[ … ]Adresse:[ … ]Postnr./by:[ … ]Funktionsbeskrivelse:[ … ]Tlf.:[ … ]Dir. tlf.:[ … ]Mobil:[ … ]E-mail:[ … ]Tlf.:[ … ]Dir. tlf.:[ … ]Mobil:[ … ]E-mail:[ … ]
SAMARBEJDSORGANISATION:I forbindelse med opgavens gennemførelse, er den nedenfor anførte samarbejdsorgani-sation etableret mellem parterne.[ … ](Angivelse af projektorganisation, hvis parterne i fællesskab bliver enige om etablering af ensådan.)