By- og Boligudvalget 2013-14
BYB Alm.del Bilag 95
Offentligt
1398867_0001.png
Jfr. nedenfor anførte tilføjes bemærkningen, at Helhedsplanen af Ministeriet for By-bolig og
landdistrikter er konstateret til stede i strid med Lov om Almene Boliger m.m.
Det tilføjes endvidere, at Helhedsplanen blev godkendt af afdelingen i 2010, altså efter de
nedennævnte datoer.
Det tilføjes endeligt, at følgerne heraf bl.a. er, at jeg sidder i en lejlighed med kulde, træk, larm og
støj.
Jeg beklager denne tilføjende meddelelse, som skulle have været med i den første mail.
Med venlig hilsen
Mads Møller
---------- Videresendte meddelelser ----------
Fra:
mister
<[email protected]>
Dato: 5. sep. 2014 kl. 16.20
Emne: Fwd: Helhedsplan i SAB
Til:
[email protected]
Vedr. dato for implementeringen vedr. EU udbud i forhold til beboervedtagelse
---------- Videresendte meddelelser ----------
Fra:
mister
<[email protected]>
Dato: 10. aug. 2014 kl. 22.23
Emne: Helhedsplan i SAB
Til:
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected]
Svendborg Kommune, Ministeriet for By-bolig og landdistrikter, direktør J.B.Jensen,
Svendborg Andels-boligforening, direktør M.Petersen, C/W arkitekter, Svendborg, Ole Mensbo,
Rambøll og Anders Berg, Rambøll, Odense.
Original Text:
UDBUDSBEKENDTGØRELSE Tjenesteydelsesaftale DEL I: ORDREGIVENDE MYNDIGHED
I.1) NAVN, ADRESSER OG KONTAKT(ER): Svendborg Andels-Boligforening, Bregnegårdshaven 7, Att.
Jørgen Berg Jensen, DK-5700 Svendborg. Tlf.
+45 63 21 77 33.
E-post:
[email protected].
Fax
+45 62 20
10 10.
Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed:
www.svanbo.dk.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til: dahlberg assurance brokers esbjerg,
Borgergade 36-38, Att. Else Westergaard, DK-6700 Esbjerg. Tlf. +45 75 11 99 60. E-post:
[email protected].
Fax
+45 75 11 99 61.
Internetadresse (URL):
www.dahlberg.dk.
Specifikationer og
yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et
dynamisk indkøbssystem) kan fås ved henvendelse til: Se under kontakt(er) ovenfor. Bud eller
ansøgninger om deltagelse skal sendes til: dahlberg assurance brokers esbjerg, Borgergade 36-38, Att.
Else Westergaard, DK-6700 Esbjerg. Tlf.
+45 75 11 99 60.
E-post:
[email protected].
Fax
+45 75 11 99
61.
Internetadresse (URL):
www.dahlberg.dk.
I.2) DEN ORDREGIVENDE MYNDIGHEDS ART OG
PDF to HTML - Convert PDF files to HTML files
1398867_0002.png
HOVEDAKTIVITET(ER): Andet. Boliger og offentlige faciliteter. Den ordregivende myndighed køber på
vegne af andre ordregivende myndigheder: nej. DEL II: KONTRAKTENS GENSTAND II.1) BESKRIVELSE
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten: Aftale om forsikringsdækning for
Svendborg Andels-Boligforening. II.1.2) Kontrakttype og udførelses- eller leveringssted: Tjenesteydelser.
Tjenesteydelseskategori: nr. 6. Hovedudførelsessted: Esbjerg. NUTS-kode: DK00A. II.1.3)
Bekendtgørelsen vedrører: En offentlig kontrakt. II.1.4) Oplysninger om rammeaftalen: Anslået samlet
værdi af indkøbene i løbet af hele rammeaftalens varighed: Anslået værdi ekskl. moms: 5 000 000 DKK.
II.1.5) Kortfattet beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/ene: Forsikringsdækning for bygning, løsøre,
motor, ansvar og arbejdsskade. II.1.6) CPV-Klassifikation (Common Procurement Vocabulary):
66330000, 66336100, 66336200, 66332000, 66339000. II.1.7) Er dette udbud omfattet af WTO-aftalen
om offentlige indkøb: Nej. II.1.8) Opdeling i delaftaler: Ja. Skal der afgives bud på: en eller flere
delaftaler. II.1.9) Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: Ja. II.2) ORDRENS MÆNGDE ELLER
OMFANG II.2.1) Samlet mængde eller omfang: Vil fremgå af udbudsmaterialet. II.2.2) Optioner: Ja.
Beskrivelse af disse optioner: Der ønskes tilbud på en 5-årig aftale. Dog ønses der option for en 3-årig
kontrakt med mulighed for forlængelse for 2 x 1 år (se udbudsmaterialet for specifikation heraf). II.3)
KONTRAKTENS VARIGHED ELLER FRIST FOR DENS OPFYLDELSE: Periode i måneder: 60 (fra tildeling af
kontrakten). OPLYSNINGER VEDRØRENDE DELAFTALER DELAFTALE NR. 1 1) KORT BESKRIVELSE:
Løsøreforsikring. 2) CPV-KLASSIFIKATION (COMMON PROCUREMENT VOCABULARY): 66336100,
66336200. 3) MÆNGDE ELLER OMFANG: Jf. udbudsmaterialet. 5) YDERLIGERE OPLYSNINGER OM
DELAFTALER: Se specifikation i udbudsmaterialet. DELAFTALE NR. 2 1) KORT BESKRIVELSE:
Bygningsforsikring. 2) CPV-KLASSIFIKATION (COMMON PROCUREMENT VOCABULARY): 66336100,
66336200. 3) MÆNGDE ELLER OMFANG: Jf. udbudsmaterialet. 5) YDERLIGERE OPLYSNINGER OM
DELAFTALER: Se specifikation i udbudsmaterialet. DELAFTALE NR. 3 1) KORT BESKRIVELSE:
Arbejdsskadeforsikring. 2) CPV-KLASSIFIKATION (COMMON PROCUREMENT VOCABULARY): 66339000.
3) MÆNGDE ELLER OMFANG: Jf. udbudsmaterialet. 5) YDERLIGERE OPLYSNINGER OM DELAFTALER: Se
specifikation i udbudsmaterialet. DELAFTALE NR. 4 1) KORT BESKRIVELSE: Motorkøretøjsforsikring. 2)
CPV-KLASSIFIKATION (COMMON PROCUREMENT VOCABULARY): 66334100. 3) MÆNGDE ELLER
OMFANG: Jf. udbudsmaterialet. 5) YDERLIGERE OPLYSNINGER OM DELAFTALER: Se specifikation i
udbudsmaterialet. DELAFTALE NR. 5 1) KORT BESKRIVELSE: Ansvarsforsikring. 2) CPV-KLASSIFIKATION
(COMMON PROCUREMENT VOCABULARY): 66337000. 3) MÆNGDE ELLER OMFANG: Jf. udbudsmaterialet.
5) YDERLIGERE OPLYSNINGER OM DELAFTALER: Se specifikation i udbudsmaterialet. DEL III:
JURIDISKE, ØKONOMISKE, FINANSIELLE OG TEKNISKE OPLYSNINGER III.1) BETINGELSER I
KONTRAKTEN III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante
bestemmelser herom: Jf. udbudsmaterialet. III.1.4) Andre særlige vilkår, som gælder for opfyldelse af
kontrakten: Ja. Jf. udbudsmaterialet. III.2) BETINGELSER FOR DELTAGELSE III.2.1) De økonomiske
aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister: Oplysninger og
formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Fremgår af udbudsmaterialet.
Tilbudsgiver skal erklære, at man lovligt kan udøve forsikringsvirksomhed i Danmark. Tro og love-
erklæring om begrænsning af skyldners muligheder for at deltage i offentligt udbud. Serviceattest fra
Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet: Oplysninger og formaliteter,
som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Bevis for forsikringsselskabernes finansielle og
økonomiske status kan ske ved fremsendelse af sidste årsregnskab. III.2.3) Teknisk kapacitet:
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Fremgår af
udbudsmaterialet. III.2.4) Reserverede kontrakter: Nej. III.3) SPECIFIKKE VILKÅR FOR
TJENESTEYDELSESKONTRAKTER III.3.1) Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt
profession: Ja. III.3.2) Juridiske personer bør anføre navn og faglige kvalifikationer for de medarbejdere,
der skal udføre kontrakten: Nej. DEL IV: PROCEDURER IV.1) TYPE PROCEDURE IV.1.1) Type procedure:
Offentlig. IV.2) TILDELINGSKRITERIER IV.2.1) Tildelingskriterier: Det økonomisk mest fordelagtige bud
vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier: 1. Pris og selvrisici. Vægtning: 80 %. 2. Udbud af
tillægsydelser. Vægtning: 5 %. 3. Opfyldelse af udbudskrav. Vægtning: 5 %. 4. Forsikringsbetingelser.
Vægtning: 10 %. IV.2.2) Der vil blive anvendt elektronisk auktion: Nej. IV.3) ADMINISTRATIVE
OPLYSNINGER IV.3.2) Forudgående offentliggørelser om samme kontrakt: Nej. IV.3.3) Vilkår for adgang
til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenterFrist for modtagelse af
anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter: 4.10.2007. Skal der betales for
dokumenterne: nej.
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
24.10.2007.
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk. IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud: Indtil:
31.12.2007.
IV.3.8)
Fremgangsmåden ved åbning af bud: Dato:
24.10.2007.
Personer, der må være til stede
ved åbningen af bud: nej. DEL VI: SUPPLERENDE OPLYSNINGER VI.1) ER DER TALE OM GENTAGNE
OFFENTLIGE INDKØB: Ja. Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:
Tjenesteydelsen forventes udbudt i terminer på 3-5 år. VI.2) VEDRØRER KONTRAKTEN ET
PDF to HTML - Convert PDF files to HTML files
1398867_0003.png
PROJEKT/PROGRAM, DER FINANSIERES AF FÆLLESSKABSMIDLER?: Nej. VI.3) YDERLIGERE
OPLYSNINGER: II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse Periode i måneder: 60.
Begyndelse 1.1.2008; færdiggørelse 31.12.2012. VI.4) KLAGEPROCEDURER VI.4.1) Organ med ansvar
for klageprocedurerne: Klagenævnet for Udbud, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, Kampmannsgade 1, DK-
1780 København V. Tlf. +45 33 30 76 21. Internetadresse (URL):
www.klfu.dk.
Fax
+45 33 30 77 99.
VI.4.2) Indgivelse af klager: Præcise oplysninger om frister for indgivelse af klager: Der er ingen
lovbestemte frister for indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud. Senest samtidig med indgivelse af
klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om,
at klagen indbringes for klagenævnet. VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan indhentes oplysninger om
indgivelse af klager: Konkurrencestyrelsen, Center for Jura og Udbud, Nyropsgade 30, DK-1780
København V. E-post:
[email protected].
Tlf.
+45 72 26 80 00.
Internetadresse (URL):
www.ks.dk.
Fax +45 33
32 61 44. VI.5)
DATO FOR AFSENDELSE AF DENNE BEKENDTGØRELSE: 27.8.2007.
Jeg kunne godt tænke mig at få lidt oplysning om, hvorledes de af mig fremhævede datoer i
ovenanførte materiale skal forstås jfr. tidligere af mig fremsendt materiale.
Med venlig hilsen
Mads Møller