Transportudvalget 2012-13
TRU Alm.del
Offentligt
Bilag 1- svar på TRU spørgsmål 288 om Kystbanen og KastrupbanenJournal nr.Rettidighed og aflysninger 2009AprMajJunJul
2013-304
04:59
Jan
Feb
Mar
Aug
Sep
Okt
Nov
Dec
Total
Aflyste ankomster totalAflyste tog totalAflyste tog operatørAflyste ankomster operatørRettidighed OperatørKundeoplevede rettidighed
67251931240488,9%75,9%
40034214316794,4%83,4%
37435917217995,4%86,6%
40036516718395,8%84,1%
2702268510297,1%87,7%
58839214421696,2%83,2%
45340118020395,1%77,2%
445345749597,1%84,0%
49037013217597,0%83,5%
73455814318896,8%81,2%
4493168211797,6%84,7%
6975198711797,5%81,2%
5.9724.7121.7212.14695,9%82,9%
04:59Aflyste ankomster totalAflyste tog totalAflyste tog operatørAflyste ankomster operatørRettidighed OperatørKundeoplevede rettidighed
Jan97862110616796,9%80,5%
Feb582473779597,1%78,2%
Mar36127410013297,5%89,0%
Rettidighed og aflysninger 2010AprMajJunJul545326488098,5%88,9%6514929412498,1%85,7%58645311114497,3%83,7%97462311117497,0%80,4%
Aug2.8031.5256011098,2%69,4%
Sep343261506698,6%85,2%
Okt195170293399,0%90,5%
Nov1.0415319318298,2%83,0%
Dec2.4211.311468598,8%60,7%
Total11.4807.0609251.39298,0%81,3%
04:59Aflyste ankomster totalAflyste tog totalAflyste tog operatørAflyste ankomster operatørRettidighed OperatørKundeoplevede rettidighed
Jan827556466898,9%77,8%
Feb624408548398,5%82,9%
Mar380289425598,9%84,7%
Rettidighed og aflysninger 2011AprMajJunJul3024438764.3162642915221.8003454763639821288699,1%99,0%98,6%98,9%86,6%83,8%81,7%67,0%Rettidighed og aflysninger 2012AprMajJunJul292430471181194278283103421919026632951504698,8%97,3%98,3%98,8%92,0%89,9%89,7%91,7%
Aug615373579498,8%86,5%
Sep437288446798,9%88,0%
Okt389277476698,8%85,3%
Nov3342218212498,6%88,1%
Dec1.88679810925897,8%84,4%
Total11.4296.0876811.14998,7%83,1%
04:59Aflyste ankomster totalAflyste tog totalAflyste tog operatørAflyste ankomster operatørRettidighed OperatørKundeoplevede rettidighedKilde: Banedanmark
Jan373229609898,7%91,8%
Feb349209518598,4%88,8%
Mar3692748311298,9%92,7%
Aug755452345798,6%89,5%
Sep186159718398,7%95,6%
Okt55540911315398,2%87,5%
Nov62437814924697,7%89,9%
Dec1.03460313423097,5%85,8%
Total5.6193.5711.0441.61898,3%90,2%
••••••
Aflyst ankomst: En planlagt ankomst på en registreringsstation, som ikke er realiseretAflyst tog: Tog der ikke ankommer til en eller flere af de stationer som det skulle ifølge køreplanen.Aflyst tog operatør: Aflysninger der overvejende skyldes forhold, som operatøren er ansvarlig for.Aflyst ankomst operatør: En planlagt ankomst på en registreringsstation, som ikke er realiseret, der overvejende skyldes forhold, som operatøren er ansvarlig for.Rettidighed operatør: Procentdel af togtrafik planlagt, som ikke er påvirket af forsinkelser eller aflysninger, der overvejende skyldes forhold, som operatøren er ansvarlig for.En ankomst er rettidig, hvis den er mindre end 5,00 minutter forsinket i forhold til minuttallene angivet i køreplanen.Kundeoplevet rettidighed: Togtrafikkens samlede kvalitet uden hensyn til årsag og ansvar.En ankomst er rettidig, hvis den er mindre end 3,00 minutter forsinket i forhold til minuttallene angivet i køreplanen.
øren er ansvarlig for.