Udvalget for Landdistrikter og Øer 2012-13
ULØ Alm.del Bilag 200
Offentligt
1281328_0001.png
1281328_0002.png
TilTDCTeglholmsgade 1-30900 København C
Sejerø d. 16.-9.-2013
Kalundborg Kommunes Ø-udvalg for Nekselø og Sejerø har før skrevet til TDC om dårlig dækning tilmobiltelefoner og mobilt net på Sejerø og NekseløPå begge ender af Sejerø og på nordenden af Nekselø bliver JERES kunder ikke betjent, da mobiltelefoner,selv med Tdc-abonnement ikke har signal og kommer man blot 2-3 kilometer fra jeres antenne kan manikke få Hometrio da signalet er for dårligt.Det kan også blive livstruende, i de to ender på Sejerø har vi omkring 200 sommerhuse der er udenordentlig dækning, ved akut sygdom er de uden mulighed for at skaffe lægehjælp.Når hjemmeplejen skal betjene de fastboende der er på enderne af Sejerø har de ikke mulighed for atkomme i kontakt med de andre hjælpere, det er ikke holdbart.Det faktum harmonerer ikke med det citat fra jeres hjemmeside der er sat ind herunder:

Tilfredse kunder

Vi vil have Danmarks mest tilfredse kunder. For at sikre dette mål har TDC har siden 2009 arbejdet

intenst med forbedring af kundetilfredsheden gennem TAK-programmet. TAK står for "Tag Ansvar for

Kunden" - for det er præcis, hvad vi ønsker at gøre ved de kunder, der kommer i kontakt med os. TAK

omfatter alle kunder og medarbejdere hos TDC og handler bl.a. om kompetenceudvikling og

procesforbedringer.

Vi har været i dialog med flere hundrede kunder for at få dem til at udvælge de vigtigste serviceforhold.

De vigtigste serviceforhold har vi dokumenteret i noget, vi kalder kundeløftet. Kundeløftet omfatter 64

konkrete forhold. Inden for hver af disse kategorier har vi nu gennemført projekter, som har medført, at

kundetilfredsheden har været stigende i løbet af det sidste år.

Vi måler kundetilfredsheden på tre forskellige måder. ECSI (overordnet tilfredshed), Kundebarometer,

køb (tilfredshed efter et købsforløb), Kundebarometer, fejl (tilfredshed efter en fejlretning) og en såkaldt

kontaktmåling, f.eks. når en kunde har talt med vores kundecentermedarbejdere.

Sidst vi skrev fik vi end ikke svar, denne gang ønsker vi både svar og handling.Det må være muligt i disse digitale tider at få bedre dækning, med ny højere mast eller forstærkere i beggeender af Sejerø og på nordenden af Nekselø
Glæder os til svar og forbedring, vi vil gerne i en dialog med jer om sammen at finde den bedste løsning.
Med venlig hilsen
Ella RasmussenRevesvej 34592 SejerøE-mail:[email protected]Mobil 24 43 24 99Formand for Ø-udvalget
Kopi tilKalundborg KommuneFolketingets Udvalg for Landdistrikter og ØerSammenslutningen af Danske Småøer