Transportudvalget 2012-13
TRU Alm.del Bilag 67
Offentligt
1182155_0001.png
1182155_0002.png
1182155_0003.png
Vi kommer til atstøjemesti 2012/2013
Det er, fordi vi bygger17 nye metrostationerVi dæmper støjen på forskellige måder:Vi har opstillet 4 m høje støjdæmpende hegnrundt om byggepladserne.Vi anvender skånsomme byggemetoder.Vi støber tag på stationen, før vi gravertunnellerne ud.Alligevel kan det ikke undgås, at vi kommer tilat støje.Det beklager vi.Scan koden og læs mere
Du er altid velkommentil at kontakte os:Tlf: 72 30 20 20[email protected]
www.m.dk/metrobyggeri
Vi kommer til atfylde merepå vejenedenæste år
Det er, fordi vi skal køre 3 mio.tons jord for metrobyggerietVi begrænser generne på forskellige måder:Vi har justeret 375 lyssignaler, så trafikken kanglide bedst muligt. Det er sket sammen medpolitiet og kommunerne.Lastbilernes dæk vaskes, før de kører ud fra bygge-pladserne for at begrænse jord på vejene.Lastbilerne har partikelfiltre eller helt nye motorer.Det begrænser forureningen.Alligevel kan det ikke undgås, at vi kommertil at genere.Det beklager vi.Scan koden og læs mere
Du er altid velkommentil at kontakte os:Tlf: 72 30 20 20[email protected]
www.m.dk/metrobyggeri
Vi fylder megeti bybilledet
Det er, fordi vi har 21metrobyggepladserVi prøver at begrænse generne:Byggepladserne er indrettet, så de optagermindst mulig plads.Byggepladserne er placeret i parker og gader ellerpå pladser for at undgå at rive huse ned.Projekt ”Byens Hegn” giver mulighed for at udsmykkehegnene, så de er mere spændende at se på.Alligevel kan det ikke undgås, at vi fylder meget ibybilledet.Det beklager vi.Scan koden og læs mere
Du er altid velkommentil at kontakte os:Tlf: 72 30 20 20[email protected]
www.m.dk/metrobyggeri