Transportudvalget 2012-13
TRU Alm.del Bilag 183
Offentligt
1222435_0001.png
Data fra Vejdirektoratets forundersøgelseLinjePåvirkning af trafikanterØkonomiAflasning af eksistererendeforbindelserAflastninggennemHolme-Olstrup ogToksværd[biler/døgn]AflastninggennemBoserupskoven[biler/døgn]Miljø og landskab
Tidsbesparel Distance Forrent Nettoseforøgelse ninggevinst[timer/døgn] [km/døgn] [%]pr kr.ABE142513185961520019900228009,78,27,5
NutidsvPrisærdimio kr.] [mio kr.]1153835539
Aflastning afveje vedFensmarkPassager af Kryds af[biler/døgn] §3 områder vandløb
Kryds afdiger
Faunapassager
Anlægsareal [ha]
Expropriationer
1,7 1075,41,1 1160,71957,8
11600116007100
14000140008500
400040003200
555
775
202114
997
909090
202020
A3B3C
390307199
93001460016900
6,80,64,2 negativ3,5 negativ
458,9552,5464,2
176-92-148
11300 negativ10800 negativ8200 negativ
350038002900
332
332
11127
446
505050
101520
Linje
Påvirkning af trafikanter
Økonomi
Aflasning afScoringeksistererendeforbindelserHøjesteaflastninggennemHolme-Olstrup ogToksværd420330højesteaflastninggennemBoserupskoven330
Miljø og landskab
Største tidsbesparelseLinje ALinje BLinje E420
BedsteForrentKorteste vej ning420420
StørsteNettogevinst420
MindstePris204
BedsteNutidsværdi
Højesteaflastning af Færresteveje vedpassager afFensmark§3 områder330222
Færrestekryds afvandløb114
Færrestekryds afdiger204
Færrestefaunapassager114
mindsteanlægsareal222
Færresteexpropriationer222
Samletscore412722
Linje A3Linje B3Linje C
420
420
420
411
402
420
420
000
240
114
114
204
330
222
420
432417
Scorer:Bedstnæstbedstværst:
420