Kulturudvalget 2012-13
KUU Alm.del Bilag 234
Offentligt
1274819_0001.png
1274819_0002.png
20. august 2013Kære teaterforeninger, turnéproducenter, kulturhuse, kommuner, styrelser ogkulturelle organisationer og andre.Vi ser frem til at kunne byde alle velkommen til
TEATERSEMINAR 2013I ODENSE KONCERTHUS15. til 17. november 2013Danmarks Teaterforeninger fortsætter arbejdet med at placere Teatersemina-ret som det forum, hvor opkøbere og formidlere af teater og scenekunstsamles.På baggrund af evalueringerne fra de sidste fire seminarer har vi igen i årforetaget forskellige ændringer omkring seminaret og tilmeldingsproceduren.De ændringer i organiseringen, som påbegyndtes sidste år i Flensborg opret-holdes og suppleres nu ved seminaret i Odense. Derfor udsender vi detteforvarsel omkring ændringerne.Sidste års store succes med de to intimscener bliver således udbygget ogforbedret. Informationsniveauet medens seminaret ”kører” hæves væsentligt,så alle vil have nemt ved at orientere sig under den efter-hånden store messe.Igen arbejder vi på at sikremeget mere tidtil den vigtige dialog producenterog teaterforeninger imellem.Også i år bliver der oprettet ”mødesteder”, hvor foreningerne i ro og mag kandrøfte de kommende indkøb.Denelektronisk tilmeldingog betaling til seminaret er nu udvidet, således atman direkte ved tilmeldingen vælger det hotel man ønsker at bo på.Det betyder, at DT’s sekretariat IKKE længere fordeler værelserne på deenkelte hoteller, men at fordelingen sker allerede ved tilmeldingen.Det er således først til mølle-princippet, der gælder for fordelingen afhotelværelser.Vartov, Farvergade 27 G, 3.,1463 København K.Telefon: 35 35 48 46Fax: 35 35 48 47Bank: 3113-4115099698CVR nr. 31 83 03 11E-mail: [email protected]Web: www.dk-teaterforeninger.dk
DT har sikret sig alle værelserne på de store hoteller i umiddelbar nærhed afseminarstedet. Vi arbejder med to hotelkategorier, idet der for alle værelsersvedkommende er tale om høj kvalitet. Det er derfor alene spørgsmålet ombeliggenhed i forhold til seminarstedet, der afgør indplaceringen i kategori.Det er vigtigt, at man snarest muligt efter at vi har åbnet for tilmeldingen,foretager sit valg og afgiver sin bestilling, såfremt man ønsker at sikre sigværelser på et bestemt hotel.Vi disponerer over hotellerne Radisson H.C.Andersen, Grand Hotel, HotelWindsor, Hotel Ansgar og Hotel Plaza.

VI ÅBNER FOR DEN ELEKTRONISKE TILMELDING MANDAG

DEN 2. SEPTEMBER 2013 KL. 14,00.

SIDSTE FRIST FOR TILMELDING ER DEN 16. SEPTEMBER

2013 KL. 22.30.

Betaling vil som sidste år ske i forbindelse med den elektroniske tilmelding, ogtilmelding er først bindende og registreret, når betalingen er gennemført ogregistreret.Tilmeldingen er endeligt bindende den 30. september 2013.Vi udsender torsdag den 29. august en mail, som indeholder det link, der skalanvendes ved den elektroniske tilmelding, ligesom den indeholder en oversigtover priser for de forskellige muligheder seminaret tilbyder.Send venligst denne mail videre til den/de person/er, der skal varetagetilmeldingen.Bedste hilsnerLars Salling
Vartov, Farvergade 27 G, 3.,1463 København K.Telefon: 35 35 48 46Fax: 35 35 48 47Bank: 3113-4115099698CVR nr. 31 83 03 11E-mail: [email protected]Web: www.dk-teaterforeninger.dk