Børne- og Undervisningsudvalget 2012-13
BUU Alm.del Bilag 178
Offentligt
1228517_0001.png
1228517_0002.png
1228517_0003.png
1228517_0004.png
1228517_0005.png
1228517_0006.png
1228517_0007.png
1228517_0008.png
1228517_0009.png
1228517_0010.png
1228517_0011.png
Hvis vi skal laveden bedste skolefor børnene,hvordan skal denså se ud ?
tirsdag den 19. marts 13
Hvis vi skal lave denbedste skole forbørnene, hvordan skalden så se ud ?
tirsdag den 19. marts 13
Sammenhængende dag
Motivation
Digital skole
Bevægelse
Mestring
tirsdag den 19. marts 13
Sammenhængende dag
MotivationBevægelseMestring
Digital skole
tirsdag den 19. marts 13
Bevægelse
MestringDigital skole
Motivation
Sammenhængende dag
tirsdag den 19. marts 13
Motivation
BevægelseMestring
Sammenhængende dag
Digital skole
tirsdag den 19. marts 13
Digital understøttelse af elevens ogunderviserens planlægning, udførelse ogPlanlægningevaluering af undervisningen
Mestring
Digital skoleTilgængeligtMMALPSammenhængende dag
Bevægelse
Motivation
Videndeling
Styrker
Interessefeltertirsdag den 19. marts 13
Digital understøttelse af elevens ogunderviserens planlægning, udførelse ogudførelseevaluering af undervisningen
Mestring
Digital skoleSammenhængende dag
Bevægelse
Motivation
Alle elever kan aflevere et produkt, uansetfaglighed, styrker, interesser, måde at lære på,etctirsdag den 19. marts 13
evalueringNærværendeDynamisk
Mestring
Digital skoleSammenhængende dag
Bevægelse
Motivation
Differentieret
Eleven som medskaber (motivation)StyrkesiderMMALP
tirsdag den 19. marts 13
Digital skole
Sammenhængende dagMotivation
Mestring
Bevægelse
tirsdag den 19. marts 13
tirsdag den 19. marts 13