Transportudvalget 2011-12
TRU Alm.del Bilag 176
Offentligt
1068900_0001.png
AfrapporteringafkundetilfredshedsundersøgelseSpørgsmålVægtJf.tfkontrakten1h2011Gnst.forVægtetallebesv.værdipå skala fra‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐Historik‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐1h 2h 1h 2h 1h 2h 1h 2h 1h 2h 1h 2h2007 2007 2008 2008 2009 2009 2010 2010 2011 2011 2012 2012
Rejsenaltialt*(Denaktuellerejsealtialt)25%7,477,50 7,48 7,64 7,61 7,65 7,25 7,71 7,87 7,4725%7,227,14 7,10 7,19 7,12 7,24 6,94 7,50 7,48 7,22DSBsserviceniveaupådennerejse*(DSBsserviceniveau)7%7,697,39 7,41 7,47 7,36 7,43 7,09 7,48 7,60 7,69Deninformation,derblevgivetitoget(Informationgivetitoget)7%7,587,04 7,11 7,43 7,29 7,47 6,98 7,36 7,73 7,58Togetsoverholdelseafkøreplanen(Rettidighed)7%8,438,41 8,26 8,50 8,08 8,07 7,88 8,35 8,20 8,43Mulighedforatfåensiddepladspådennerejse(Mulighedforsiddeplads)Togpersonalet7%8,008,02 8,03 8,06 7,95 8,06 7,71 8,05 8,08 8,00Togetsgenerellestandard7%7,556,82 6,81 7,03 6,93 6,80 6,49 7,30 7,42 7,557%7,707,08 7,13 7,19 7,24 7,20 6,99 7,52 7,55 7,70Indvendigrengøringitoget(Indvendigrengøring)7%7,446,96 6,89 7,03 7,08 7,10 6,84 7,31 7,36 7,44Rejsetidenfordennerejse(Rejsetid)

Sum/Gnst.

100%

7,56

7,35 7,33 7,47 7,39 7,44 7,12 7,61 7,69 7,56

Note1:Tidligerespørgsmålsformuleringmarkeretmedrødt

Note2:Tilfredshederangivetigennemsnitligtilfredshedsgradpåenskalafra0‐10samtentotal,derervægtetiht.retningslinieriTrafikkontrakten)

*Dereri1.halvår2011tilføjetspørgsmålomkring'tilfredshedmedprisenpådennerejse'.Dettespørgsmålliggerligeforindenspørgsmåletvedr."rejsenaltialt"og"DSBsserviceniveaupådennerejse".Prisspørgsmåletblivervednæstemålinglagtsidstispørgeskemaet.