Skatteudvalget 2011-12
SAU Alm.del Bilag 280
Offentligt
1133745_0001.png
Hvor skal vi sende vores regning hen?Vi har forsøgt at afmelde en bil og afleverer nr. pladerne hos Skat, det er tilsyneladende ikke muligt.D. 4-6-2012 kiggede vi på Skat hjemmeside om der var åbnet på motorkontoret, det var der. Enestelukkedag som var beskrevet var 1. maj.Vi drog af sted til Højbjerg med nr. plader for at få afmeldt vores bil.I døren til motorkontoret var et skilt med meddelelse om at der var lukket indtil d. 6-6-2012.Den 7-6-2012 forsøgte vi igen. kl. 13.30 ankom jeg på motorkontoret. Betjeningen var ved nr. 123og jeg trak nr. 128. Da nr. 128 blev kaldt ind, fik jeg besked om at gå ud igen. pga. travlhed var nr.systemet startet forfra og der 100 personer foran i kø. Eftersom at ventetiden ville betyde at derskulle udbetales overtidstillæg for ventetiden, opgav jeg.d. 8-6-2012 efter at jeg har gennemset Skats hjemmeside, kan jeg se at afmelding af biler kan foregåved udvalgte bilforhandler og synshaller. Jeg kørte så til Citroen i Skejby. De kunne ikke tage imodfordi ”systemerne” ikke fungerede endnu.Jeg forsøgte så at ringe til Skat, efter 30 minutter opgav jeg at komme igennem.Jeg har så sendt en af sted med pladerne igen for at afleverer dem i Højbjerg.Vedhæftet er også vores faktura på udgifterne i forbindelse med ventetiden og forgæves kørsel ogtidsforbrug.Jeg regner med at Skatteudvalget sender fakturaen til rette modtager.Måske kunne Skatteudvalget også pålægge Skat at holde deres hjemmeside med åbningstiderneopdateret med lukkedage?MVHIsenkram Online ApSPeter E JensenRandersvej 3708200 Aarhus NTelefon 87420090www.isenkram-online.dk