Børne- og Undervisningsudvalget 2011-12
BUU Alm.del Bilag 258
Offentligt
1152451_0001.png
1152451_0002.png
1152451_0003.png
1152451_0004.png
1152451_0005.png
1152451_0006.png
1152451_0007.png
1152451_0008.png
1152451_0009.png
1152451_0010.png
1152451_0011.png
1152451_0012.png
1152451_0013.png
1152451_0014.png
1152451_0015.png
DALGASSKOLEN- et godt sted at lære og være sammen
BLÅHØJ SKOLEDALGASSKOLEN2 skoler med fælles ledelse
LEDELSE AF INKLUDERENDELÆRINGSMILJØER
Den lærende organisationVærdigrundlagRessourceteamAktionslæringLedelse af børnegrupper.
DEN LÆRENDE ORGANISATIONFokus på ledelse.Fokus på styringsprocesser.Fokus på kultur.Fokus på organisatoriskopbygning.Fokus på systemisktænkning.
VÆRDIGRUNDLAGAt lede kulturforandring.Vi vil med afsæt i voresværdigrundlag lede enorganisation, hvor derdrages nytte af forskellig-heden, så fællesskabetstyrkes.Der udarbejdes folder omskolens værdigrundlag.
STRATEGI
Aktionslæring.Ressourceteam.Ledelse af børnegrupper.
FAGLIGHEDer en måde at inkludere på.
INKLUSION I PRAKSISSkole er mere end etklassefællesskab.KønInteresseNiveauFag
IT I SKOLEN / DEN VIRKELIGE VERDEN
Kommunal satsningLæringsressource/understøttende
INKLUSION HANDLER OGSÅ OM FORÆLDRE
Taler pænt om skolen overaftensmaden.Regner med alle til fx.fødselsdag.At “Albert” er med på sinepræmisser.
DET GRÅ GULD
LæsevennerPensionisterHoldninger tilmedmennesker
TAK FOR I DAG