Trafikudvalget 2010-11 (1. samling)
TRU Alm.del Bilag 160
Offentligt
946647_0001.png
Afrapportering af kundetilfredshedsundersøgelse for S-togSpørgsmålVægtJf.trafikkontrakten2h 2010GennemsnitVægtetpå skala fra 0- værdi10------------ Historik ------------1h 2h 1h 2h 1h 2h 1h 2h 1h 2h 1h 2h200 200 200 200 200 200 201 201 201 201 201 2017788990011227,827,117,677,718,367,536,657,75

7,54

7,697,197,647,578,307,386,217,79

7,46

7,627,047,457,728,047,416,647,62

7,40

Rejsen alt i alt25%7,627,65 7,86 7,75 7,85 7,85S-togs serviceniveau på rejsen25%7,046,87 7,08 7,09 7,09 7,20Togets højtalerinformation8%7,457,56 7,77 7,71 7,67 7,80Togets overholdelse af køreplanen8%7,727,25 7,65 7,45 7,75 7,63Mulighed for at få en siddeplads på denne rejse8%8,048,17 8,16 8,26 8,13 8,40Togets generelle standard8%7,417,39 7,31 7,36 7,37 7,59Indvendig rengøring i toget8%6,646,27 6,21 6,29 6,51 6,69Rejsetiden8%7,627,57 7,73 7,69 7,80 7,77

Sum /Gnst.

100%

7,40

7,31 7,47 7,44 7,51 7,59

Note 1: Ved overgangen til

2009 blev der foretaget en mindre ændring i formuleringen af spørgsmålene

Note 2:

Tilfredshed er angivet i gennemsnitlig tilfredshedsgrad på en skala fra 0-10 samt en total, der er vægtet iht. retningslinier i Trafikkontrakten