L 214 - spørgsmål 1
|
Spm. om Banedanmarks regularitet siden DSBFirst overtog trafikken på Kystbanen og Øresundstrafikken, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 2
|
Spm. om Banedanmarks regularitet for henholdsvis regionaltogstrafikken, IC-togstrafikken og godstogstrafikken i 2009, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 3
|
Spm. om det ikke havde været mere logisk, at det var DSBFirst der var blevet nedlagt, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 4
|
Spm. om det ikke havde været mere logisk, at det var Trafikstyrelsen der var blevet omstruktureret, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 5
|
Spm. om DSBFirst, DSB og Trafikstyrelsen har udvist den fornødne professionalisme med hensyn til driften af Kystbanen og Øresundstrafikken, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 6
|
Spm. om ministeren er enig i, at nedlæggelsen af Banedanmark ikke løser den manglende sporkapacitet mellem København H og Østerport/Helgoland, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 7
|
Spm. om hvordan forholder ministeren sig til den konflikt, der opstår med nedlæggelsen af Banedanmark, når Banedanmark fremover skal agere i forhold til to interessenter, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 8
|
Spm. om hvilke andre omstruktureringer af jernbanesektoren der er planlagt, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 9
|
Spm. om ministeren har udarbejdet en samlet plan for en mulig omstrukturering af jernbanesektoren hhv. transportsektoren, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 10
|
Spm. om det i forlængelse af "Redegørelse om kollektiv trafik" påtænkes at introducere nye ejerformer og/eller finansieringsmuligheder, til transportministeren
|
L 214 - spørgsmål 11
|
Spm. om hvad begrundelsen er for allerede nu at tage fat på enkelte omstruktureringer af jernbanesektoren, til transportministeren
|