Trafikudvalget 2009-10, Miljø- og Planlægningsudvalget 2009-10, Skatteudvalget 2009-10, Det Energipolitiske Udvalg 2009-10
TRU Alm.del Bilag 334, MPU Alm.del Bilag 531, SAU Alm.del Bilag 197, EPU Alm.del Bilag 249
Offentligt
843026_0001.png
843026_0002.png
843026_0003.png
Til Kunde
side 1 af 2
Middelfart, den 18.april2010
Efterfølgende beskriver jeg hvordan h2o Powerbrick er opbygget ,samt hvordan den virker:TØRCELLEN – Elektrolyse processen foregår i denne enhed-12/24 v DC forb.2,5-4amp.Forsyning fraACC i køretøj styres via relæ efter Generator over arbejdsrelæ der åbner for tilgang af strøm tilTØRCELLEN i det øjeblik Relæ efter Generator opnår 12,45 V DC Processen starter, der frembringesHHO der nu føres op i Buffer og videre over i Bobler og fra Bobler suges HHO ind i motorsforbrændingskammer.BUFFER- denne enhed i systemet er der hvor elektrolysevæsken står, når processen starter gårdenne væske via slangeforbindelse fra bund af BUFFER og ind i bund af TØRCELLE således at nårgasproduktion (HHO ) er i udvikling trækker væsken sig tilbage til BUFFER, når så gasproduktion eraftagende genfyldes TØRCELLE igen med elektrolysevæske , således kører processen.HHO ledes tilBUFFER via tilslutninger fra top af TØRCELLE og ind i bund af BUFFER.HHO passerer op igennemelektrolytvæske og videre over i BOBLER.BOBLER- denne enhed nedkøler/fortætter eventuelt damp således at det kun er HHO der bliversuget via motors vacum ind i forbrændingskammeret og der skabes en forbrændingseffektivitet derbetyder 100% udnyttelse af det brændstof der indgår i forbrændingen og således også en betydeligreduktion af restemissioner ud i det fælles miljø.
Forbrænding af brændstof når man tilfører HHO betyder at man brænder fra centrum og ud ,detbetyder der er intet tilbage af restpartikler(Kan i bedste fald erstatte partikelfiltre- ingen tilstopningaf disse , bedre motorgang)Alle ved, når man brænder HHO af går dette tilbage til oprindeligform,det er vand, det betyder at der sker en afkøling af brændkammer ingen slaggerester hverkenpå ventiler eller stempeltop samt øvrige flader i brændkammer.Det; der yderlig sker er, atmotorcyklus ændrer sig således:Ved normaL drift sker der en antændelse lige før stempel når top.Med HHO i anvendelse vil der først ske en antændelse lige før stempel er på vej retur i sin cyklus
Side 2 af 2det betyder at der bliver tale om en meget roligere motorgang samt længere levetid for motorer.Hele processen trækkes ved hjælp af et ledningsnet der først kan arbejde når strømrelæ anbragtefter GENERATOR udviser en spænding på 12,45 v, så åbnes der for en styrespænding tilarbejdsrelæ der så åbner for arbejdsspænding direkte fra ACC og til TØRCELLE og der produceresnu HHO til brug i motor .Forbruget skal ligge på 2,5 -3 Amp (meget vigtigt)Stopper motor ogdermed også strømfald fra generator stopper HHO produktion omgående ,der er intet under tryk isystemet.Sammenfattet hvad gør HHO for din bil:Forbedrer MPG op til 60%Eliminerer skadelige emissioner fra udstødningen i miljøetTilføjer ilt til miljøetØger din motorkraft og ydeevne, der er tale om bedre bundtrækForhindrer at der opbygges slagger i brændkammersystemetReducerer motorens driftstemperatur
Med venlig hilsenH2o-go.dk Generator Tech & Miljøv/Hans Villy HansenJulievej 9, 5500 MiddelfartMail:[email protected]Tlf+45 23340245