Sundhedsudvalget 2009-10
SUU Alm.del Bilag 351
Offentligt
844019_0001.png

Fra:

Lone Madsen

Sendt:

11. maj 2010 13:31

Emne:

Hvem skal nu betale?Til SundhedsudvalgetMuligt I kan hjælpe, lægeforeningen kan ikke, forbrugerstyrelsen må ikke, patientklagenævnet har 1 årsbehandlingstid osv. osv. jeg har prøvet dem alle.Jeg hentede den 3. maj medicin for min datter, som samme dag havde været hos vores læge, derindberettede lægemidlet til apoteket.Det lægemiddel jeg får udleveret den 3. er ikke det korrekte og jeg kontakter næste dag lægen som sigerhan vil bestille igen. Samme tur igen om tirsdagen og igen på apoteket, hvor jeg så igen får at vide at der erindberettet samme navn som dagen før, altså det forkerte.Kontakter lægen igen om onsdagen som denne gang faxer bestillingen til apoteket og jeg kan så få det rigtigprodukt udleveret. MEN MEN det medicin jeg fik om mandagen, det forkerte, kan jeg ikke returnere såapoteket refunderer ikke beløbet på det første forkerte medicin og vores læge siger han har bestilt det rigtigealle gange, så nu vil ingen af parterne betale for det forkerte medicin.Hvorfor skal min datter stå som helt uskyldig skoleelev mellem de to parter hvor ingen af dem har skylden,hun kan godt bruge de penge til noget andet ??Med venlig hilsenLone Madsen