Trafikudvalget 2009-10, Miljø- og Planlægningsudvalget 2009-10, Skatteudvalget 2009-10, Det Energipolitiske Udvalg 2009-10
TRU Alm.del Bilag 334, MPU Alm.del Bilag 531, SAU Alm.del Bilag 197, EPU Alm.del Bilag 249
Offentligt
843027_0001.png

From:

Hans Villy Hansen

Sent:

Wednesday, May 05, 2010 8:12 AM

Subject:

Re: Hvordan virker systemet.KæreLige ud af landevejen, så lyder tæksten som følger.Ved at anvende denne af firmaet h2o-go Generator Tech & Miljø PowerBrich vil man helt klart opleve at manreducere skadelige emmisioner til det fælles miljø ifølge de målinger der viser dette.PowerBrich vil kunneinstaleres på motore der drives af forsile brændstoffer .Man skaber med denne teknik en 100% renforbrænding d.v.s. man unytter det brændstof der indgår som drivmiddel og det betyder man køre længerepr. forbrugt litter brændstof. Med denne teknologi oplever man når brint bliver afbrændt går det tilbage tiloprindelig form og det er vand ,det betyder ingen slaggebelægninger i brændkammer, ventiler og påstempeltop, motor bliver nedkølet .Yderlig når man lader brint/ilt ingå forbrænding får man en roligermotorgang.Ved normal drift uden tilføjelse af brint/ilt brænder man brændstofpartikler ude fra med detresultat at man får en rest der skal afbrændes i katalysator( med mere eller mindre held) det er når man talerom benzindrift.Det samme gør sig gældende når der er tale om diseldrift så bliver der også en rest der skalopfanges af partikelfltre når dette partikelfiltre efter en tid er sat til anbefaler man at man køre med enkonstant hastighed for at få renset ud (det vil sige den ophobning der har fundet sted bliver blæst ud i detfælles miljø,hvad har man så opnået.Tilsætter man brint/ilt til sin forbrænding afbrænder man brændstof fra kernen og ud d.v.s. 100% afbrændingaf det forsile brændstof, det betyder længere pr. litter og betydelig mindre skadelige emisioner ud i det fællesmiljø.Omkostninger for den enkelte enhed samt montage af denne beløber sig til et sted imellem kr.12000,00til kr.17000,00 når der er tale om personbiler der liger i den lave ende, er der tale om montage på lastbiler erdet i den øvre del af omkostningen der vil være tale om.Mit budskab skal være får man dette system monteret på den danske vognpark kommer man meget langtmed at indfri nogle mål med hensyn til reduktion af skadelige emissioner,dette system vil efter min bedsteoverbevisnig kunne erstatte partikelfiltre på diselbiler.Jeg står gerne til rådighed for yderlig information.
M.v.h.Hans Villy Hansen