L 23 Forslag til lov om ændring af lov om jernbane, lov om amtskommunernes overtagelse af de statslige ejerandele i privatbanerne og lov om trafikselskaber.

(EU's anden jernbanepakke, indberetning af sikkerhedsmæssige uregelmæssigheder, forsikring m.v.).

Af: Transport- og energiminister Flemming Hansen (KF)
Udvalg: Trafikudvalget
Samling: 2005-06
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 6

Til uddybning af besvarelsen af L 23 - spørgsmål 1 bedes ministeren oplyse, om den ændrede opgørelsesmetode efter antal kørte km. kan komme til at medføre, at man på en bane, hvor toget skilles undervejs og fortsætter mod 2 forskellige destinationer (f.eks. Østbanen, hvor man i Hårlev kan fortsætte mod henholdsvis Fakse Ladeplads og Rødvig) kan nedprioritere betjeningen af den ene af de 2 delstrækninger, således betjeningen på den ene delstrækning bliver væsentlig ringere end på den anden.
Dato: 25-11-2005
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 30-11-2005
Modtaget: 30-11-2005
Omdelt: 30-11-2005

TRU L 23 - svar på spm. 6, fra transport- og energiministeren

TRU spm 6 L 23 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 25-11-2005
Modtaget: 25-11-2005
Omdelt: 25-11-2005

Spm. om uddybning af spørgsmål 1 m.h.t., om betjeningen af delstrækninger kan nedprioriteres, til transport- og energiministeren

Spm. om uddybning af spørgsmål 1 m.h.t., om betjeningen af delstrækninger kan nedprioriteres, til transport- og energiministeren (pdf-version)
Html-version