Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2005-06

Spørgsmål 365

Med henvisning til, at det af Ekstra Bladet den 10. april 2006 fremgår, at DSB i flere tilfælde ikke af sig selv har solgt den billigste billettype til sine kunder (der nævnes eksempler på, at kunder er gået glip af den såkaldte orange billet og i stedet har betalt fuld pris) bedes ministeren oplyse, om ministeren har overblik over omfanget af dette problem og hvilke initiativer ministeren vil tage i denne sammenhæng?
Dato: 11-04-2006
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 21-04-2006
Modtaget: 21-04-2006
Omdelt: 04-05-2006

TRU alm. del - svar på spm. 365, fra transport- og energiministeren

TRU 365 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 11-04-2006
Modtaget: 11-04-2006
Omdelt: 11-04-2006

Spm. om at kunder er gået glip af den såkaldte orange billet og i stedet har betalt fuld pris m.v., til transport- og energiministeren